Kızlar ağlayan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bazı kızlar genel olarak sert seviyorum erkekleri der. Yanımda ağlamasın filan. Merak ettiğim olay şu kızlar bizim yanımızda ağlayıp biz onu teselli edince birşey olmuyorda. Erkek ağlayınca güçsüz bir insanmı oluyor yumuşakmı oluyor? Ağladığı için sert erkekmi olmuyor.
Kızlar ağlayan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla