En yakın arkadaşım çok güzel diye kıskanıyorum kıskandığım içinde suçlu hissediyorum ne yapmalıyım?

En yakın arkadaşım çok güzel bir kız bebek suratlı cildi pürüzsüz falan saçlar uzun neyse işte bende ona baktıkça bakıyorum içten içe kıskanıyorum. Aynı sırada oturuyoruz üniversitedeyiz bazen derste kafamı yan çeviriyorum bakıyorum bakıyorum bakıyorum diyorum çok güzel. Aslında çok iyi anlaşıyorum hiçte egolu değil aksine cömert komik tam bir arkadaş yani çok düşkün arkadaşlarına ama istemsizce o güzel bende güzel olsam keşke diyorum. Böyle bir ortama gidiyoruz yanında sönük kalıyorum haliyle tüm ilgiyi o çekiyor. Onu kıskandığım içinde suçlu hissediyorum üzülüyorum çünkü cidden asla egoist değil hiçte ben güzelim o bu şu demez. Bilmiyorum ya sizce normal mi kıskanmam yoksa suçlu muyum? İstemsizce oluyor kıskançlığımı asla kötülüğe dökmüyorum içimde kin falan haset yok sadece kıskanıyorum işte güzelliğini o kadar ☹️
En yakın arkadaşım çok güzel diye kıskanıyorum kıskandığım içinde suçlu hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla