En yakın arkadaşımı kız arkadaşından kıskanıyorum. Bu durumu nasıl aşabilirim?

Şimdi saçma gelecek belki kaç senelik arkadaşım. Ortak bir grubumuz var, kız arkadaşı olduğu için bizimle fazla zaman geçirmiyor. Bizimle zaman geçirmesini istiyorum, kız arkadaşına da bir türlü ısınamadım. böyle hissetmem normal mi?

En yakın arkadaşımı kız arkadaşından kıskanıyorum. Bu durumu nasıl aşabilirim?
Cevapla