Gittiğimiz yerde nereleri gezeceğimizin planını vs. genel olarak kız mı, erkek mi yapar?

Merhaba, ben sevgilimle 3 yıldır beraberiz, bu yıla kadar aynı şehirde yaşıyorduk ama yaklaşık 5 aydır ben onun yanında değilim. Ve bir sorum olacak size, Bu ay sonu onun yanına gideceğim bu yüzden o şehre tıkılı kalmak istemedik, farklı yerlere gitmek istedik. Gittiğimiz yerde nereleri gezeceğimizin planını vs. genel olarak kim yapar? Yani ilişkideki Kız mı erkek mi? (Gideceğimiz şehir onun memleketi, 2 haftada bir zaten kendi de gidiyor) Lütfen feministler boş boş cevap vermesin. Sadece cidden merak ettiğim konu. Kız arkadaşım sürekli planları erkek yapar, onu erkek yapar şunu erkek yapar gibi söylemlerde bulunuyor.

#sevgili #tartışma #ilişki #feminist

Gittiğimiz yerde nereleri gezeceğimizin planını vs. genel olarak kız mı, erkek mi yapar?
Cevapla