1.5 yıllık bir ilişkim var bayadır her sey cok iyiydi ama son zamanlar sinirlerimi bozmaya başladı?

1.5 yıllık iliskideyiz ve her sey gercekten süperdi ara sıra ufak pürüzler olsa da ama son zamanlar bana fazla zaman ayırmamaya başladı ilk olarak 2 hafta once cuma gunu bulusucagimizda beni ekti sınavım var ders çalışmaya gidicem kizlarla, cumartesi gunu buluşalım gibisinden tamam dedim cumartesi de ailesiyle işi çıktı ve bulusamadik dersi benimle de çalışabilir yani ben de biraz ayar olmaya başladım ve buluşalım demedim bir daha bir dahaki buluşmamızda da kız arkadaşımı sorun etmeye başladı yeni kız arkadaşın olamaz gibisinden konustu buna hak veriyorum olamaz ama kendisinin de yeni erkek arkadaşları oluyor okulundan vesaire bunu ona belirttigimde aynı sey degil a*#! koyim yuzyuze bakiyoruz diyip duruyor ondan sonra da ege diye bi arkadaşı var küslerdi yeni baristilar sadece sevgilisinden ayrilicaginda kiz arkadasima yaziyo dert yanıyo sonra Kiz arkadasim bana bu hafta cuma gunu ders çalışalım mı dedi ben de tamam dedim okulundan sonra bulustuk beni 2 3 saate sıkıştırdı ve cumartesi gunu egeyle ders çalışmaya gitti sabah haberim oldu cidden inanilmaz sinir oluyorum şu anda hayatımdan çıkarmayı bile düşünüyorum ama sinirle kesin bir karar da vermek istemiyorum ne yapmalıyım

1.5 yıllık bir ilişkim var bayadır her sey cok iyiydi ama son zamanlar sinirlerimi bozmaya başladı?
Cevapla