Mesajlaşarak beni aldattığını öğrendim ve barıştım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ve kalbim çok kırık güven eksikliği yaşıyorum?

1 buçuk senelik bir ilişkim var çok mutluyduk asla ilgisizliğini ve sevgisizliğini hissetmedim her zaman üstüme düşen biri oldu bir kızla mesajlarını yakaldım flört ediyordu kızla sevgilisi değildi ama sevgilisiymiş gibi konuşuyordu ben de öğrendim bunu bir şekilde ve gerçekten aşırı kötü hissettim çünkü bana gerekli bir sebep sunmalı ki onu affedebileyim onu çok fazla seviyorum bana bir şekilde bahaneli bir durum anlattı kavga ettiği erkeği düşürmek için kızı kullandığını söyledi ve ben de affettim fakat kalbim çok kırık ve güvenemiyorum ona karşı sevgim biraz azaldı ve istemsiz soğuk davranıyorum sürekli yüzüne vuruyorum konuyuda ama bunlar beni gerçekten aşırı yıprattı bitirmeye çalışıyorum ilişkiyi ama bana benimle evlenmek istediğini söylüyor pişman olduğunu gerçekten hissedebiliyorum ama bunu düşünmedende edemiyorum 2. kez yapmayacağı ne malum diye düşünüyorum sürekli sinirden stresten kafayı yemiş durumdayım güvenim çok fazla eksildi böyle bir durumda neler yapacağımı bilemiyorum çünkü yeni yaşadım bu durumu nasıl atlatacağımı nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum peki ya siz ne düşünüyorsunuz? bir öneriniz var ise sunabilir misiniz?

Mesajlaşarak beni aldattığını öğrendim ve barıştım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ve kalbim çok kırık güven eksikliği yaşıyorum?
Cevapla