Siz aşk çiçeğisiniz neden soluyorsunuz kendinizi sevgiye aşka kapatıyorsunuz?
İliskileriniz neden yasandı bitti noktasında sıkışıp kalıyor?
Hayır , bu erkeklerin ya da kızların sebebi denilip bir kenara atabilecek kadar basit bir konu değil. Her gün insanlar daha çok psikolojisi bozuluyor karaktersizleşiyor. Bunun yanında insanlar artık daha yanlış bir yol seçiyor. Karşısındakı bir karaktersizlik yapınca o da karaktersizlik yapıyor ve iki yanlış bir doğru etmez asla. Eğer etrafındakı herkes karaktersiz ise sen karakterli ol örnek ol o zaman , sanki sen aynı şeyi yapınca önde olmuyorsun. Sen sen ol doğru yoldan sapma ve kimse aynı değildir. Kadınlar şöyledir , erkekler söyledir demek çok aptalca bir şey hiç bir şekilde bir şeyi kimseye ait gösteremezsin ve kimse kimseye bir şeyin suçunu yükleyemez erkeklerin ya da kadınların değil herkesin suçu ve seninde bu sonuçta payın vardır (olabilir ) vesselam iyi günler. :)
Ilk olanlar da aynisi be haci kendileri o hale giriyor iki deger gorunce bir halt oluyorlar.
Evet aglayip sizliyorlar daha iyisini bulma yolunu secince
O zamanda is isten geciyor
aynen onun sebebi erkeklerin genel olarak güvenilmez olmaları. erkekler aldatır erkekler kandırır yalan söyler falan filan. ve tabi biten ilişkilerden edinilen tecrübeler. tüm kadınlar arasında bu görüş hakimdir erkeklere güvenilmez diye. mantıklı cevap vermeye çalışanları bile bunu bilir aklının bir tarafında.
Ama inanmadan ulasamazsinki hepsi bir degildir erkeklerin benim sevdigim vardi onceki bunu terketmis kiz paranoyak olmus sende benim terkedersin diye asik olmamak icin elinden geleni yapti :)
gerçek şu ki: tür davranışlarını da inceledign zaman erkeklerinn yapısının güvenilmez olduğunu görürsün karşı cins ilişkilerinde. bu insan türünde de var ve topluma da yansımış durumda. bugun hiç sevgilisi olmamış kızlar bile erkeklere güvenilmez der. yapınız gereği birden fazla karşı cinse ilgi duyma eğliminde olduğunuzu sizde biliyorsunuz. e bu durum sizi bizden farklı ve daha az güvenilir kılıyor
erkekler korkaklastıkca kızlar cirkeflesecek. Seviyosanız pesinden kosun. Bırakın bunu yapmayı sahiplenmeyi dahi unutmussunuz ama
Sevmedikten sonra pesinden kossan nolcak istemiyom diyo kiz nefret ediyorum senden diyor hala pesinden mi kosayim :)
sevdigim kisiye ben de nefret ediyorum senden demistim. Nefret ettigim icin degil.
cok sebep vardı. Eger biraz daha deneseydi şu an birlikte mutlu olabilirdik
Ne peki
ailem kabul etmezsanmıstım onu ama yanılmısım
Benim durum cok bktan buralarin olmayan bayan lutfen kafami karistirma tam unutmaya baslamisken beni istese gelirdi 3 ay oldu ayrilali ilk iki ay mesajlara cevap alamadi daha yeni verdi cevap kiz beni harbiden istemiyo senin durumunu bilmem faceden whatsuptan heryerden engelledi ustelik suclu kendisi kendi ayrildi zaten asiri ilgi ve sevgiden bunaldi sebep bu baska bisi yok
O da ailem seni kabul etmez dedi ileride ikimizde uzuluruz dedi ama ben inanmadim bahane geldi bana
Modern insan kendine yüz vermeyeni daha cekici buluyor fakat onu elde ettikten sonrasıkılıyor. Bırak pismanlık duysun izin ver
onunkini bilmiyorum
Hala beni sucluyor kufur ettim ennsonunda beni bu hallere koydun dedim hala kendini hakli cikariyo ben sana doncektim kufur etmesen diyo l*n iki aydir nerdeydin dedim ben hastanelere dustum cevap yok. Umursamadi bile Allah layigini versin ona beni haketmedi
seninki malmıs senin askında ask degil takıntı ask boyle olmaz bosver cabuk da bosverebilirsin bence
Takinti oldugunu nasil anladin
kız sana bakmıyor sen zorluyorsun
olay su ki onu kaybetmek kendi kimligine bir tehtid olarak donuyor. Yoksa ask farklı
4 ay beraberdik ama seviyorum seni dedi doymak istiyorum sana dedi seni kaybetmekten cok korkuyorum dedi ben sensiz yapamam dedi
Evlencektik herseyi konustuk birden bire gitti
onu bilemiyorum artık ne yasadıgınıı tam bilemem tabi
tesekurler
Cevap
0Cevap
Hayir bunun sebebi , sizSiniz , buna layik oldugunuz icin dogunuz bizk bu hale getiriyorsunuz size iyi , tam hanim oluyoru zya aldatiyorsunuz ya da , sevgimizin degerini bilmiyorusunuz , nasil olmamazi bekliyorsunuz simdi... gec bile kaldik biz bunu daha once yapmaliydik
Genelleme yapma sevdigim iki kizda gecmisin intikamini benden aldi yarabandi olarak kullanip atti ben kimseyi aldatmadim terketmedim
gecmisteki acilardan baska nasil kurtulabilinirki? artik kizlar hersryin farkinda bunu aldatan kadinlari cinsel obje olarak goren cicekten canavara donusturen yine erkekler genelleme olmasin... ne yazikki bu durum ilerde bekaret durumu diye bisey olmuycak evlilikler olmuycak kimin eli kimin cebinde belli olmuycak artik
yarama bastin ya artik sevemiom da isin kotu yani:-( oysaki duygusal sadik iyi niyetli biriyken
Sev ama hakedeni sev hakeden belli olur secmeyi ogren genelleme yapma :)
olur mu dersin sence umutsuz vaka diilim dimi
Yok aranan kadinsin bozma kendini sen onlara uyma :)
hayır sorun bizi değiştirende
Allah cezasını versin onlarin gunahini biz cekiyoruz :)
Hayır nasıl oluyorda sen yanlış olduğunu bile bile değişip kötü bir yola sapıyorsun eğer sana yanlışı yapan karaktersiz ise o ona aittir ve sen değişimdeki sebebi ona atamazsın çünkü seçimler senin ruh senin kafa senin karakterde senin onu yönlendirmekte senin nasıl oluyorda sen karşısındakinin karaktersiz olduğunu bilerek yanlış yolu seçiyorsun ve ona atıyorsun. Herkes kötü bir şey olduğunda bahaneyi karşısına atar çoğu insanda bunu yapıyor iyi günler vesselam. :)
çevirenler utansın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar