5 yılda ilk kez borç istedim, 200 TL atabildim dedi. Borcuma yetmiyor üzülmem normal mi?

5 senede ilk defa ondan para yardımı istedim para mı lazım cidden 200 atabildim borcum var olmuş üzülmem normal mi? Beş senedir beraberiz ben öğrenciyim bi o öderse hesabı bi ben öderim o çalışıyor. Ondan 200 tl istemedim küçük bi paraya ihtiyacım vardı tamamlamak için bi şeyi. Tavrı bana çok kırıcı geldi. Kolay kolay yardım isteyebilen biri değilim.

5 yılda ilk kez borç istedim, 200 TL atabildim dedi. Borcuma yetmiyor üzülmem normal mi?
Cevapla