Arkadaşımdan verdiğim 500 TL borcu istemek ayıp mı, ne zaman ve nasıl istemeliyim?

500 tl istedi verdim o zaman durumum bir tık iyisi geri atacak di 5 gün sonra üniversite okuyoruz ikimiz de borcum var benim de 300tl şu an borcum var ödemem lazım istesem ayıp olur mu? Kaç gün geçti babamdan alınca atcam dedi

Arkadaşımdan verdiğim 500 TL borcu istemek ayıp mı, ne zaman ve nasıl istemeliyim?
Cevapla