Bosanma davası red olduktan sonra istinaf dosyasına bunu yazan?

Anlam vermiyorum cidden bir erkek bunu avukatına söylese bile bir kadın avukat bunu nasıl yazabilir ya orta da kızımız var eşim ile mahkememiz vardı davayı o açtı ben kazandım ve istinafa taşıdılar ve dosyalarına ben eşime güya şişmansın diye dalga geçmişim ve asla şişman değil ve çok afedersin bir de demişim ki sepet gibi p⁰p⁰n var demişim üstelik t³rs ilişki istemisim ve zorlamışım bir kadın bunu ister mi ya akıl var mantık var sinirlerim alt üst oldu ne ağlamama ne de sevmeme değmezmiş annesi numaramı silmemis annesinin de yüz de yüz haberi yok annesine demelimiyim sizce desem bile nasıl demeliyim desem de bir b⁰k deşğismicek gerçi de bilemiyorum ya böyle herkese rezil etmek istiyorum ya da eşimin bütün erkek arkadaşların dilekçenin bu kısmını atmak istiyorum rezil olmasinj istiyorum ya aile olarak da tesettürlü muhafazakar bir aileler sinir olmamak mümkün değil ya sakinliğimi hala koruyorum ben
Bosanma davası red olduktan sonra istinaf dosyasına bunu yazan?
Cevapla