1 ay kadar önce ayrılmıştık ortada hiçbir sebep yokken beni her yerden engellemişti. Ulaşıp sorduğumda ise sebebi olmadığını anlatamadığı şeyler olduğunu ve böyle olmasının daha iyi olacağını söylemişti. Israr etmedim ve o günden sonra ne ulaşmaya çalıştım nede tek bir mesaj attım. Konuştuğumuz dönemlerde denemek için açtığım bir fake hesap vardı yazıp denemiştim onu sonra baktım bir yanlışı yok sohbeti kestim hemen o hesapta öyle kaldı öyleki hesabın varlığını bile unutmuştum telefonda gezerken denk geldim ve hesaba bakınırken onun ekli olduğunu gördüm profilinde geziniyordum elim fotoğrafına değdi ve yanlışlıkla beğendim ama saniyesiyle hemen geri çektim beğeniyi 3 4 saat sonra kendisi fake hesabıma mesaj attı neden beğenip geri çektiğimi sordu sonrasında nasıl olduysa sohbet sardı ve uzadı bir ara şüphelendi anlar gibi oldu ben o kisiysem öyle olsa ne olur diye sorduğumda ise keyifsiz olur istenmeyen biri değil ama ben ona bir hata yaptım çok büyük bir hata dedi ne gibi bir hata dediğimde ise konuyu kapatalım darlaniyorum düşündükçe dedi sonrası çok güzel şekilde bir konuşma oldu sabaha kadar fakeden konuştuk şimdi ne yapmalıyım itiraf etmelimiyim yoksa burada bitmeli miyim konuştukça onu ne kadar özlediğimi anladım ama ben olduğumu öğrenince de rezil olmaktan korkuyorum yaptığım şey doğru değil gururumu hiçe saydım o mesaja cevap yazarak ama elimde olmadan gelişti her şey fikirlerinizi bekliyorum özellikle erkekler siz ne düşünürdünuz morali çok bozuktu ve kıyamadım tek istediğim mutlu olmasıydı ondan muhabbet ettim
Eski sevgilimle fakeden konuşuyorum, ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Bana beni anlatıp kesin bittiğini söyledi ve kararı değişecek türden değil kim olduğumu söylemeye gerek kalmadı söylersem daha fazla tiksinecek
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Söyle bence aranızda yalana ve gizliliğe dair bir şey olacağına hiç ilişkiniz olmasın birlikte olmayın daha iyi.
Amacım bir ilişki olması değil normalde olsa söylerdim düşünmeden ama gururum buna izin vermiyor yüzsüz gibi hissediyorum kendimi doğru olan yazdığında hiç cevap vermememdi ama kendime engel olamadım
Neden gurur yapıyorsun bunu düşün ve üstünden gelmeye çalış
Hiçbir suçum yokken beni her yerden engellemişti şimdi bunu yaptığım için kendime saygısızlık yapmış oldum gurur ondan
Yani seviyorum diyorsun bence aşkta sevgide gurur olmaz ama sen bilirsin
Vereceği tepkiden korkuyorum birazda
zaten elinde değil şu an ne kaybedersin ki
Nefret etmesinden korkuyorum
Sen hep ilerde tekrar oluruzu düşünerek yaşıyorsun sanırım ama hayat böyle geçmez bittiyse biter bence denemek istiyorsan gurur bir kenara bırak dene, en azından ilerde pişman olmazsın denemedim diye, bırak nefret ederse de etsin. Ayrıca bence nefretlik bir olay değil.
Sen olsan bu durumda ne dusunurdun canım gurursuz falan dermiydin jdjdjjdjd en korktuğum şey gurursuz demesin
Kızardım tabiki niye fake hesapla geliyor da kendi konuşmuyor diye ama gurursuz demezdim benim başıma da geldi eski sevgilimden ben ayrılmama rağmen 4 5 kere tekrar yazdı ama olmadı sonunda hiç gurursuz demedim arkasından, kızlarda da var biraz böyle fake hesaplar maalesef, o yüzden biz erkeklerinde biraz anlayışlı olması lazım bi kereliğine de olsa :)
Fakeyle gitmedim ki konuştuğumuz zamandan ekli kalmış yazan kendisi ayrıca kendi hesabımla gidemem aklına gelecek her yerden engel atmıştı yani seçenek yoktu
Tamam artık gitmedin ama gitsen bile fake ile gidebilirmişsin zaten kızarsa da önceden fake ile konuşmuşsun ya sebeple kızardım ben olsam.
Başka hesaptan ulastigimda böyle olması daha iyi diyip ordanda engellemisti
1 kez engellden sonra sormak için ulaştım
Sebebi ne diye oda
Neyse sen sal onu artık yeni kişilere bak bence biraz takıntı olmuş bu durum :)
Hesaba girmesem inan aklıma bile gelmiyordu
Yaşın doğruysa gençsin, güzelsindir de başka ufuklara yelken aç bence.
Yaşım doğru
Hesabı kapat sil gitsin çok önemli değilse.
Yok öyle arada girip kafa dagitttigim bir hesap
Sil yenisini aç o zaman bak bende kapadım instayı kafa rahat :)
Yaş doğruda 25-29 arasında hangisi acaba :)
boş ver onu 😅
Oo olmaz böyle :)
Zaten profili gizlemişsin bir bakalım takipleyelim falana da izin yok :)
Başkasına yazan erkekten hayır mı gelir fake hesaba yazan
Haklısın canım
Zaten biliyordur senin oldugunu
Bilmiyorum bir ara şüphelendi ama uzatmadi ve hala süper konuşup eğleniyoruz ama bitiricem çünkü doğru değil
Bence de dogru degil ergence madem hoslaniyorsun hala yazsana cocuga boyle sacma hareketler yapacagina
Dikkatli oku her yerden engelledi
O zaman tamam engellediyse yapcak bisi yok rahatsiz edilmek istemiyor
Bu kadar cokmu seviyorsun
Çok kötüydü açıkçası kesemedim sohbeti küçük bir çocuk gibi derdini anlatmaya başladı
Neymiş derdi ne anlattı seni özlemiş mi
Anlattı bana 1 vermiş ben 10 almışım bu onu korkutmus bana 0 değilmiş ama benim onu sevdiğim kadar onun beni sevemeyecegini dusunmus ondanda bitirmis beynim yandı tek anladığım bana dönmeye niyetinin olmadığı en son şüphelendi adımı söyledi kıvırdim sonra güvenemiyorum konuşmayalım dedi bende hesabı kapattım
Bitirmen daha doğru olur.
Bende öyle düşünüyorum
Hayırlısı olsun.. söyleyip hiç canını sıkma kendi ve onun bence
Haklısın belkide
Amaç ne
Amacım yok mesaj attı ve kayıtsız kalamadim sonra derdini anlatmaya başlayınca da sohbeti kesemedim hepsi bu
Peki
Söyleme bence
Bende öyle yapmayı düşünüyorum amacım zaten konuşmak degildi ama yazınca kayıtsız kalamadim
Söyleme zaten kizar sonra sana daha da sinirlenir
Ona hiçbir hata yapmadım bunu yapma sebebim bile üzgün olduğunu bilmemdi küçük bir çocuk gibi derdini anlattı açıkçası insan olarak kayıtsız kalamadim ama söylersem altında kötü bir niyet arayabilir o yüzden de söylemeyi asla düşünmüyorum
Roman gibi yazmışsın
Yorumun ne peki ne yapmalıyım sence
İlerde başka biriyle gönül eğlendirmesine katlanabilir sen devam et
Dün gece başka bir kız için neler yaptığını bile dinledim içim yana yana
Durum bu yapar yapacak da kimi kabulleniyor kimi kabullenmiyor
🥹 evet
Senin ondan habersiz konuşduğun biri oldumu
Hayır olmadı
Anladım