Kızlar bi tarafta sizi seven ve sizin sevdiğiniz ama size çok zarar vermiş birisi bi tarafta yıllarca sizi beklemiş çok seven biri?

Sizce ne yapmalıyım ailem istemiyor o kişiyi diğerine birsey demiyorlar ama benim sevdiğim bana zarar veren kalp otada konuyor...
Sizce bana değer verip yıllarca bekleyen mi
Yoksa yıllardır konuştuğum bana zarar veren gerçekten sevdiğim insan mı çok zor bişeyin içindeyim akıl verin 😥
Güncellemeler
+1 yıl
Kalbimden o geçiyor ztn 😥
Kızlar bi tarafta sizi seven ve sizin sevdiğiniz ama size çok zarar vermiş birisi bi tarafta yıllarca sizi beklemiş çok seven biri?
Cevapla