21 yaşındayım kendimi bildim bileli hep aatamadım içimdeki ağırlığı. Bir türlü bitmedi içimdeki sıkıntı sebebini bulabilsem çözüm üreteceğim ama yok inanın yok. En azından küçük küçük sebepler olduğu kesindir..
2 yıl oldu sevgilimden ayrılalı hayatımı mahvetti. Onun yüzünden ortalamam (üniversitede) çok ama çok kötü.3 sınıfım şu an toparlamaaya çalışırken bir yandan da iki projeye imza attım kafamdan atmak için sürekli işlerle meşgale ediyorum kendimi ama olmuyor.
İnsanlarla kendimi kıyaslamasamda çevremdeki ilişkileri özellikle uzun flötleri gördükce çıkaramıyorum aklımdan yaptıklarını çıkartamıyorum hayatımı çok etkiliyor aynı sitedeyiz.
Bu içimde bitmek bilmeyen hayattan bezmiş durumdan nasıl kurtulabilirim. Doktora gidin demeyin ilaç almak istemiyorum
2 yıl oldu sevgilimden ayrılalı hayatımı mahvetti. Onun yüzünden ortalamam (üniversitede) çok ama çok kötü.3 sınıfım şu an toparlamaaya çalışırken bir yandan da iki projeye imza attım kafamdan atmak için sürekli işlerle meşgale ediyorum kendimi ama olmuyor.
İnsanlarla kendimi kıyaslamasamda çevremdeki ilişkileri özellikle uzun flötleri gördükce çıkaramıyorum aklımdan yaptıklarını çıkartamıyorum hayatımı çok etkiliyor aynı sitedeyiz.
Bu içimde bitmek bilmeyen hayattan bezmiş durumdan nasıl kurtulabilirim. Doktora gidin demeyin ilaç almak istemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar