Bitmek bilmeyen halsizlik ve sürekli yorgunum, mutsuzum bir bakar mısınız lütfen arkadaşlar?

21 yaşındayım kendimi bildim bileli hep aatamadım içimdeki ağırlığı. Bir türlü bitmedi içimdeki sıkıntı sebebini bulabilsem çözüm üreteceğim ama yok inanın yok. En azından küçük küçük sebepler olduğu kesindir..

2 yıl oldu sevgilimden ayrılalı hayatımı mahvetti. Onun yüzünden ortalamam (üniversitede) çok ama çok kötü.3 sınıfım şu an toparlamaaya çalışırken bir yandan da iki projeye imza attım kafamdan atmak için sürekli işlerle meşgale ediyorum kendimi ama olmuyor.

İnsanlarla kendimi kıyaslamasamda çevremdeki ilişkileri özellikle uzun flötleri gördükce çıkaramıyorum aklımdan yaptıklarını çıkartamıyorum hayatımı çok etkiliyor aynı sitedeyiz.

Bu içimde bitmek bilmeyen hayattan bezmiş durumdan nasıl kurtulabilirim. Doktora gidin demeyin ilaç almak istemiyorum
Bitmek bilmeyen halsizlik ve sürekli yorgunum, mutsuzum bir bakar mısınız lütfen arkadaşlar?
Cevapla