Boğazlı kazak sadece dışarıdan etki eden hava koşullarına karşı koruma sağlar. Sizin kastettiğiniz buz tutmuş kalbinizi ısıtmak ve bu ancak o yüreği elinde bir avuç kor ateşle ısıtacak birisi tarafından size sunulabilir.
Güzel soru için teşekkürler.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılBoğazlı kazak sadece boğazını ısıtır, ama sevgili saçından ayak tırnaklarına, aklından, kalbine, ruhuna, tüm hücrelerine kadar cayır cayır takar, duman attırır aşkım. Ne olursun aynı deme yani...:)))
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Benim de boğazlı kazağım var 😂😂 sevgilim olmayabilir evet ama zamani gelince görücü usulü evleneceğim kaderime bu yazılı 2027-2028 gibi olur gibi düşünüyorum 😂
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBende öyle abla hiç sevgilim olmadı.. üşüdüğüm zaman ellerimi ısıtıyorum birbirini sürterek ya da kahve yapıyorum kendime :D
14 Yorumla- +1 yıl
Valla yaa biz için çay kahve. İçiyoruz 😂 yokluğun gözü kör olsun bee 😂
- +1 yıl
Isınmak
- +1 yıl
Bence de olsun 😂😂
- +1 yıl
Bencede olsun 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılGünaydın canımın içi, hatta tünaydın. şu an da yanın olamasam da sözlerimle sana kucak dolusu sevgilerimi iletiyorum canım, umarım bu seni bir nebze olsa ısıtmıştır. 🌹🥰
14 Yorumla- +1 yıl
Yaaa hoş geldin canımıniçi , kesinlikle öyle 👍 çünkü senin varlığın bile yetiyor içimi ısıtmaya çok teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Sen de aynı şekilde beni canımın içi, çok tatlısın. Eksik olma emi bir tanem?
- +1 yıl
Canımsın seni o güzel yüreğinden öpüyorum 😘🥰 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
İçim şimdi daha da ısındı senin bu güzel sözlerinle. Çok teşekkür ediyorum varlığın yeter can 🥰
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen de alentirikli pattaniye beni niye ısıtmiye diye düşünüyodum. Meğer alentiriği takmamışım hehehehe 🤣
13 Yorumla- +1 yıl
Kaç kere de uyardım seni dikkat et böyle şeylere diye dimi
- +1 yıl
Turanı kerim çapsın uyardıydın
- +1 yıl
Eee sonuç uyardım da noldu yine alentiriği takmamissin bak
+1 yılBenimde evladım var sarilip uyuyoruzz ablası😍♥️
24 Yorumla- +1 yıl
Yaaa süpersin güzellik 🌺 maşallah kuzuma 🧿 onların sevgisi sıcaklığı bir başka oluyor zaten benimde iki tane dünya tatlısı evladım var bir kız bir oğlum var rabbim hepsine hayırlı uzun ömürler versin inşallah 🙏🥰🌺 sende kuzumu öp benim için yanaklarından rabbim sana bağışlasın inşallah 🙏
- +1 yıl
Amiiin sagol canım 🥰 bizi ayakta tutan zaten çocuklarımız...
- +1 yıl
Kesinlikle öyle canım çok haklısın 👍 seni o güzel yüreğinden öpüyorum 😘🥰 yorumun ve samimiyetin için çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏❤️
- +1 yıl
Gunaydin canimm🌺🥰
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılBoğazlı kazakta boğar ya o tadı vermez şefkatli değil hep eli boğazında gibi 😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
Eee napiyim ozaman 😂 sanki sarıp sarmalayacak insanimiz mı var 😂 bu kış inşallah soğuktan donarım açlıktan ölürüm kışında kurtlar yer beni 😂
- +1 yıl
Kurtlara kalmayacak kadar değerlisin 😉
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 çok naziksin
Hakkaten bi sevgilim olsa üşüyünce üstündeki paltoyu çıkarıp verse bana. Nasip olur mu ki?
11 Yorumla- +1 yıl
Ahhh ahhh nasip olur mu bee 🤣 nasip olur mu beee 😂
Ölülürde saniyorki diriler hergün helva yiyor arkadas
11 Yorumla- +1 yıl
Valla öyle bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 😂
Bence sevgilisi değil de gerçekten seveni olan insanlar daha şanslı diyelim.
11 Yorumla- +1 yıl
Bizde ikiside yok 😂 duygulandım lann kıyamam bana 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılYa çikoata yiyeceksin, ya votka içeceksin. İkiside ısıtır. Küçük bir matara almanı tavsiye ederim. Kola ile votka karışımı güzel oluyor.

Ben öyle yapıyorum. 😄😂 10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 902 cevap paylaştı.
+1 yılSana birde atkı verdikmi tamamdır. Kışı çıkartırsın
15 Yorumla- +1 yıl
Atkıyla ısinacağımı sanmıyorum 🤣 inşallah bu kış soğuktan donarım açlıktan ölürüm kışında kurtlar yer beni 😂 sende kurtulursun hıhhh 😂
- +1 yıl
Ağzına biber sürerim o nasıl söz. Dur daha ömrün uzun olsun kim ne zaman ölür belli olmaz. Benden kurtulmak o kadar kolay değil 🙃😂
- +1 yıl
tamam pikiii 😊
- +1 yıl
🙋♂️🙆
- +1 yıl
🥰😘🥰🙋😊😘🥰😊😍
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kürk ceketim var çok güzel yumuşacık ısıtır o beni 😉❤️💐🌸
15 Yorumla- +1 yıl
Ohhh misss daha ne olsun 🤗 benim kürkümde yok 😂 bu kış inşallah soğuktan donarım açlıktan ölürüm kışında kurtlar yer beni 😂 sende kurtulursun hıhhh 😂
- +1 yıl
Canım benim ❤️ teşekkür ederim 🙏❤️ tamam pikiii kabul ediyorum tek kolunu sen giyersin tek kolunu ben giyerim isi
ısınırsak birlikte ısınırız üşürsek birlikte üşürürüzz 🤗 - +1 yıl
Senin canını yerim ben 🥰❤️🌺
+1 yılBenimde Viski'm var sıkıntı yok :) İki bardak sek atınca yanardağ oluyorum.
14 Yorumla- +1 yıl
Aaa cidden mi viski istiyor mu öyle
- +1 yıl
Tabi
- +1 yıl
Doğrudur canım alkol kullanmadığım için bilmiyorum ben sadece çay kahve içip ısınıyorum... duygulandım lann kıyamam bana 😂
- +1 yıl
Vallahi bende bardak bardak içmiyorum şebekeden akmıyor viski 😂
Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. soruya once görüş yazacagım sonra şikayet edecegım ((: modlar uyuyoooooo
evt olanlar çok şanslılar ama kazağı olanlar da çok şanslılar unutmayalım
15 Yorumla- +1 yıl
Şikayetiniz nedir peki küçük bey 😂
- +1 yıl
- +1 yıl
Soru biçiminde sorulmuş bir soru farkındamisiniz bilmiyorum senin yanlış soru nicimi dediginiz bu süper soru seçildi umarım bu sizi rahatsız etmez küçük bey 😂
Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. yakarım sobayı üzerine de kestane çizer çizer koyarım misss
18 Yorumla- +1 yıl
Eee ben üşüyüm yani öylemi 😂 bu kış inşallah soğuktan donarım açlıktan ölürüm kışında kurtlar yer beni sende kurtulursun hıhhh 😂
- +1 yıl
Senin aşkon yesin sen tercihini yapmissin 😂
- +1 yıl
Yiyisirsin daha acelen ne 😂
- +1 yıl
Kıza yürü kesin isinirsin asko 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılİyi geceler...
Bende diyorum niye üşüyorum :😱
🤔 😞😓
:')110 Yorumla- +1 yıl
Niye olucak 😂 sarıp sarmalayacak insan yok oyuzden 😂
- +1 yıl
Sanada iyi geceler İstanbul'dan kucak dolusu sevgiler saygılar 🙋
- +1 yıl
😂 insan diye universal konuşmayalım cinsiyeti önemli Hatun Kişisi diye belirtelim 😉 sakata gelmeyeyim ahahaha 😂
İzmir den kocaman sevgi ve saygılarımı sunuyorum Küçük Hanım ❤️ (: - +1 yıl
Estafurullah efendim o saygı bize ait 🙋 teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Ricalardasınız...
- +1 yıl
Günaydın...
İzmir de iyi soğudu haa 😮
Üşüyorum üstümü örtsene... 😢 yine mi annem örtecek bu yaştan sonra 😞 😂😂😂 - +1 yıl
Annen var daha ne istiyorsun bee zalımmm benim oda yok annem memlekette sanki sarıp sarmalayacak insanimiz mı var 😂 bu kış inşallah soğuktan donarım açlıktan ölürüm kışında kurtlar yer beni 😂 sende kurtulursun hıhhh 😂
- +1 yıl
Ohaa nan :😱 ben sana kıyamam ki 😢 (Kıyma nin kilosu ne kadar haberin var mı? Ondan kıyamam :😜 :😀) ahahaha 😂😂😂
Kız 3 4 ay sonra memlekete gidecekler yalnızım diye geliyorlar sen yalnız mı yasiyon ben gibi? 🤔 - +1 yıl
Ben eşimden ayrıyim 2 çocuk annesiyim çocuklarimla birlikte yaşıyorum
- +1 yıl
Oh maşallah Allah bağışlasın ❤️Bende eşimden ayriyim kızım Bi anneannesinde Bi bizde duruyor işte :)
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Senin boğazlı kazağın varda bizde kazakta yok sevgilidr yok elektrikli battaniyeye yok yandık çok acil birseyler yapmam gerekir. Önerisi olanlardan bir şeyler kapalımda hastalanmayalim. coxum yolu olanlar yazsin
00 Yorumlasevgilisi uzakta olanlar ne yapsın sence mavisim😂
110 Yorumla- +1 yıl
@fesfs onlarda elektrikli battaniye modeli baksınlar hemen çiçeğim 🌺😂
- +1 yıl
@r_engarenkyollar ahah etki etmiyor sjsjs
- +1 yıl
@fesfs ya senin en azından bir müddet sonra gelir benim oda yok 😂 bu kış inşallah soğuktan donarım açlıktan ölürüm kışında kurtlar yer beni 😂 sende kurtulursun hıhhh 😂
- +1 yıl
Böyle duygusal konuşma benide ağlatacaksın şimdi 🤣
- +1 yıl
Aynı ande hem bolluk hem yokluk nasıl olur izliyorum 🤣
Benimde bir sürü atkım var 🤣🤣
23 Yorumla- +1 yıl
Ohhh miss daha ne olsun onlarda sıcak tutar 😂 ben birde elektrikli battaniye mi alsaydım diyorum 😂
- +1 yıl
Tmmm pikiii 😊
+1 yılÖyle valla ya. Yolda tek yürüyorum üşüyorum herkesin sevgilisi var ben sap sap dolaşıyorum 😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılO işler öyle olmuyor işte 🤣🤣
142 Yorumla- +1 yıl
Nasıl oluyor anlatsana biraz 😂
- +1 yıl
Yok anlatmam dün bir yanlış emoji attık diye adımıza sorular açıldı şimdi konuyu açarsam Bi soru daha gelir 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Aaa neden
- +1 yıl
😘😘😘 Sırf bu lanet emoji yüzünden adıma fallar sorular açıldı 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Yaa bir alemsin hee 😂 ne sormuşlar di peki
- +1 yıl
Eee sen beni neden tebrik etmiyorsun zalımınoğlu 😂
- +1 yıl
Neden ki
- +1 yıl
Ben ankette açık ara farkla sitenin en sevilen üyesi seçilmişim erkeklerde de Semih seçilmiş adımız altın harflerle güncelleme kısmına yazılmış 😂
- +1 yıl
Benide en itici secmislerdir bakmadım 🤣
- +1 yıl
Yaa seni neden itici seçsinler ki ben senin ismini görseydim puan verirdim mesela sen bana hiç itici gelmiyorsun
- +1 yıl
Sen millete napiyorsun anlamadım ki 😂
- +1 yıl
Birsey yapmadığım için zaten dertleri yapsam rahatliyacaklar hem fiziken hem beyinen 🤣🤣
- +1 yıl
Ya cidden soruyorum napiyorsun da böyle bir şey yapıyorlar eee sen bana hıc itici gelmiyorsun
- +1 yıl
Ben seni görünce çekirdek kabuğu görmüş karınca 🐜 gibi seviniyorum nedense 🤣
- +1 yıl
Teşekkür ederim o senin güzel. Bakışın
- +1 yıl
Çünkü ben bazıları gibi yalakalık yapmayı sevmiyorum insanların yüzüne söylüyorum herseyi haliyle böyle olunca ilgiye alışan beyinler bunu algılama zorlugu cekiyor
- +1 yıl
Acaba yorum yaparken karşındaki kişiyi farkında olmadan incitecek bir cümle ya da üslup mu kullanıyorsun şimdi şöyle bir şey var ne söylediğin kadar nasıl söylediğin de önemli. Eleştiri yapmak bile adap meselesidir üslubuyla yapılır
- +1 yıl
Bu zamana kadar sana kullandığım usluptan rahatsız oldumu peki
- +1 yıl
Hayır asla böyle bir şey yaşamadım senden ama yaşadığımız insanlar oluyor gerçekten
- +1 yıl
Her soruda bir iki densiz mutlaka çıkar sana saldırı yapar yerli yersiz eleştirir vss
- +1 yıl
Demekki adabı ve üslubu hak edene vermeyi bildiğim gibi kişiliğime, karakterime, sevdigim insanlara tanımadan bilmeden yorum yapip hakaret edene de anladıği dilden konuşur adabı mahsereti bir yana bırakır o bana verdiği cevabı layıkıyla mabadina sokarım
- +1 yıl
Yani bazen hakediyorlar açıkçası sende haklısın bu soruda bile bir beyefendi demiş ki sana önce yorum yazıcam sonra senin sorunu. Şikayet edicem modetörler uyumayın yazmış 😂 bende şikayetiniz nedir küçük bey yazdım 😂 işin garip tarafı bu sorum süper soru seçildi 🤣
- +1 yıl
Az önce sorum üzerinden 24 saat geçtikten sonra üyeleri hedef alan paylaşım var diye kaldırıldı
- +1 yıl
Soru paylaşımın üyeleri hedef aldığı için kaldırıldı.
Soru başlığı: KS de Hiç yanlışlıkla attığınız şu 😘 emoji den dolayı sizin üzerinizden prim yapmaya çalışıp soru açan oldumu?
Soru detayları: - +1 yıl
Şimdi soruyorum bu soruda ne var
- +1 yıl
Yaa bazen oluyor böyle şeyler tek yaşayan sen değilsin ki bunu çok yaşayan var emin ol hatta soru olarak açıp dert yaniyorlsr
- +1 yıl
Bak ozaman ben sana anlatayım
- +1 yıl
Ya ben bir kere şey sordum en büyük fanteziniz nedir diye sorum cinsel paylaşım içeriğinden dolayı kaldırılmıştı 😂oysaki bu binlerce kişi tarafından da sorulmuş bir sorudur ama benimki kaldırıldı
- +1 yıl
Şimdi bu soruda asla ve asla bir üyenin adı geçiyormu geçmiyor ama bu sorunun açılmasından rahatsız olan bazı arkadaşlar nasıl Ankara'da dayın varsa işlerin halloluyor ya buda o admine yazıyor ben bu sorudan rahatsız oldum o yüzden şu soruya bir el at diyor oda kırmıyor ve soru kalkıyor aksini iddia eden varsa bana bunun şimdi şu an bu hesabı kapatacam burada dönen dolapları sende çok iyi biliyorsun aslında
- +1 yıl
Ben bunların gerçekten bilmiyorum ne döner kim kimi korur bilmem çünkü benim hiç kimseyle bu derece danimiyetligim de yoktur hiç bir admin ya da modetörlerlede bir samimiyetim ya da konuşmam vss yoktur tanımam etmem
- +1 yıl
Takip listemde olsn kişilerden başka da bayanlar dahil kimseyle samimiyet kurmam
- +1 yıl
Ben burada şöyle bir şey duydum ben yaşamadım şahsen sadece diydugumu söylüyorum bir guruplasma var ve herkes birbirini kollar vss gibi
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Ben şahsen böyle bir guruplasmaya dahil olmadim olmamda EİG seçerken bile AA ben bununla samimiyim fır bunun yorumunu seçeyim gibi bir şey bende asla yoktur sayfamı incekesen bunu görebilirsin zaten aynı şekilde banada yapılmasını istemem ben hakkımla emek vererek başarmayı daha çok seviyorum oyuzden hiç kimseyi kendime de rakip görmüyorum çünkü benim savaşım kendimle olur bir başkasıyla değil insan kendisiyle savasmali kendisini geliştirmeli diye düşünüyorum
- +1 yıl
Oyuzden sevenlerimiz olduğu kadar sevmeyenlerimiz de oluyor rakip gören kıskanan gıcık olan vss ben işime bakarım yoluma bakarim benim kişilerle işim olmaz
- +1 yıl
Ben senin yerinde olsam mesela napardim biliyormusun yeni bir soru daha açardım sırf gıcıklık olsun diye yapardım başka bir soru bul ve aç pes etme
- +1 yıl
Daha dur yeni başladık
- +1 yıl
Hadi bakalım ama dediğim gibi savaşın kendinle olsun başkasıyla değil tamam mı yürüyen cazibe seni 🤗🙋
- +1 yıl
Teşekkür ederim sağolasin
- +1 yıl
Bak şimdi aklıma geldi guruplasma diyince ben bir ankette bugün sitenin en sevilen üyesi seçilmişim +4 puan farkla açık ara önde kazanmisim ve ismim guncelleme kısmına yazılmış adalet yerini bulmuş ve hakeden kazanmış ben daha önce yine buna benzer bir anket yapılmıştı çok bulundun bir fenomen bir bayandı ismini vermiyim ben bu ankete katilmistim bu ankette açık ara farkla ben ve @
baris_lonelyforever berabere kalmıştık o yarışmanin birincisi biz olmuştuk ama soruyu soran bayan sadece yorum yazan ve hiç bir tane bile beğeni almayan kızı birinci seçti güncelleme kısmına barışın ve o kızın ismini yazmıştı kazananlar diye bu bir oyunda olsa şaka da olsa yaptığı hiç hoş bir davranış değildi çünkü o yarışmayı kazanan barış ve bendim sonra @ danisabilirsin kadına şakayla karışık laf filan sokmuştu rengarenk yollar birinci olmuş sen hakkını yemişsin vss diye bende hatta şey diyordum ben tacı elinden alınmış bir insanım 😂 filan diye üçümüz arasında komik bir şaka gercek bir diolog geçmişti ve gülmüştük o yaptığı davranış ne kadar saygısız bir yaklasimdi oysaki madem hiç beğenisi olmayan bir kıza torpil yapacaktın onu sececektin ee ozaman neden soruyu sordun direkt onu secseydin ozaman öyle degilmi oyuzden o guruplasma bazen oluyor sanırım ben kaybedeceksemde dürüst bir şekilde yarışarak kaybetmek isterim hile hurdaya baş vurarak değil. O aklıma geldi şimdi sana anlatmak istedim yaa ben bugün elinden tacı alınmış bir insanım 😂 - +1 yıl
Dün yine böyle bir anket yapılmıştı başkası tarafından katıldım ve bunuda kazandım adeletli bir yarışma oldu ama ve hakeden kazandı özellikle sorunun takipçisi oldum zaten aynı şey yapılır mı gibi ama yapılnadi bayanlarda ben erkeklerde Semih sitenin en sevilen üyesi diye ismimiz güncelleme kısmına yazılmisti olması gerekende buydu zaten adil yarışmak adil davranmak
- +1 yıl
Rica ederim ne demek 🙋🤗🙏
Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı. Aynen şanslılar
13 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 👍 duygulandım lann kıyamam bize 🤣
- +1 yıl
Aynen 👍 4 5 tane yastık siparişi versek yeter 😂
+1 yılbenim de tv battaniyem var :(
110 Yorumla- +1 yıl
Bende bir tane elektrikli battaniye mi alsaydım acaba diyorum 😂 duygulandım lann kıyamam bana 😂
- +1 yıl
yok ya elektrikli hoş olmuyor
- +1 yıl
Ozaman sarıp sarmalayacak birisini bulmak şart oldu 🤣
- +1 yıl
Hemen sarışalım şlsgkşsldgskş
- +1 yıl
Yorumun beni benden aldı küçük bey 😂
- +1 yıl
Sen sende kal milf kadın slşdgkdsşlg
- +1 yıl
Tmmm pikiii 😊 ben bende kalalı çok oldu bee genç adam 😂
- +1 yıl
Onu fark ettim milf kadınn
- +1 yıl
Bizim sarıp sarmalayacak insanimiz mı var 😂 inşallah bu kış soğuktan donarım açlıktan ölürüm kışında kurtlar yer beni 😂 sende kurtulursun hıhhh 😂
- +1 yıl
Yav ben ne yaptım jdjddjd
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSana da yerim varr 😅
17 Yorumla- +1 yıl
Nerde yerin var hınzır 😂
- +1 yıl
Var tabii sol kolum😝
- +1 yıl
Günaydın benden sana sonsuz sıcak hava dalgası😅
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 sanada kocaman günaydın 🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
- +1 yıl
Ama geç kalkmışsınn
- +1 yıl
Geç kalkmadim gülüm nerde bizde o lüks , çalışıyorum ben anca fırsat buldum girmeye bize gün ayali çok oldu
- +1 yıl
Vay vay nasıl bir iş bu böyle fırın mı sabah sabah yoğunlukta
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Fazla ısınınca da motor hararet yapıp su kaçırıyor :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu havaların derdi nedir anlamadım. Kışın soğuğu, ilk baharın kokusu, yazın aksiyonu, son baharın hüznü hep yalnızları vuruyor. Evren size karşı sayın soran :)
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. İsinmak icinse sorun yok diye bi fikra vardi o geldi aklima😂😂😂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Benim de var kazağım daha ne olsun.
14 Yorumla- +1 yıl
Ohhh miss daha ne olsun 😂 oda sıcak tutar 😂 ben birde elektrikli battaniye mi alsaydım acaba diyorum 😂
- +1 yıl
Bende hiç kullanmadım
- Aşk İlişkileri konusunda 520 cevap paylaştı.
+1 yılİçin üşüdükten sonra boğazlı kazak ne faydası
14 Yorumla- +1 yıl
Öyle öyle 😂 ahhh ahhh 😂sarıp sarmalayacak insanimiz mı var bee 😂
- +1 yıl
Bişey demiyorum şimdilik 😇
- +1 yıl
Deme boş ver 😂 inşallah bu kış soğuktan donarım açlıktan ölürüm kışında kurtlar yer beni 😂 sende kurtulursun hıhhh 😂
- +1 yıl
Seni sarıp sarmalamak isteyen çok vatandaş vardır burada 😂
Yorganı çekiyorum misss
16 Yorumla- +1 yıl
Bazen insanın yorgan olası geliyor 😂😂
- +1 yıl
Bencede mantıklı 🤣
- +1 yıl
Duygulandım lann kıyamam bize 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 29,2b cevap paylaştı.
+1 yılısıtmak için illa sevgili olmaya gerek yok :D
06 Yorumla- +1 yıl
Napiyim ya elektrikli battaniye mi alayım 😂😂
- +1 yıl
bi kıza sarılmak yeter bana :D
- +1 yıl
Kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş 😂😂
- +1 yıl
sen mi kelsin :D
- +1 yıl
Ne sandın ya sarıp sarmalayacak insanımız mı var sanki 😂
- +1 yıl
bulmak senden daha zor :D
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ben yalnız değilim ama bende içlik giydim bugün. Ne demişler içlik giyen adamda * olmaz 😂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13b cevap paylaştı. He valla abla 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Böyle duygusal konuşma Semih benide ağlatacaksın şimdi 🤣
- +1 yıl
Hadi inşallah canım 🙏 rabbim gönlüne göre versin 🙏
+1 yılAhaha benimde yavru köpeğim var ona sarılıyorum 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Yaaa çok tatlısın👍 benimde bir köpeğim ve bir kedim var
- +1 yıl
Teşekkür ederizz :) nasıl anlaşıyor onlarrr?
Benimde boğazli kazağim var 😊
13 Yorumla- +1 yıl
Ohhh misss daha ne olsun 😂 bu kışı çok kolay atlatırız biz
+1 yılseni ısıtırım canımın içi
23 Yorumla- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 😂 sizin gibi böyle iyi insanlarda var işte 😂
- +1 yıl
beraber yatarız. hatta yanarsın alev alev
- +1 yıl
o okey paylaşımın beni bitirdi :)
onları al gel sen bana hafızanı silerim ben seni doyururum
+1 yılIsıtırım
12 Yorumla- +1 yıl
Çok tatlısın 👍😍 teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
🙏
+1 yılBenimde Beşiktaş'ım var ama oda kötü bu aralar
00 Yorumla
+1 yılboğazlı kazak sağolsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBenimde battaniyem var
00 Yorumla
+1 yılBenim de eldivenlerim var 🤭
00 Yorumla@fesfs olur dertleşelim bacı😊
00 Yorumla
+1 yıl2015ten beri yalnızım
00 Yorumla
+1 yılHayır alakası yok üşümek ile
00 YorumlaBenımde Polarlı varrr o kadar güzell kiiii 😂😂
00 Yorumla
+1 yılBen düşünüyorum ama dikkat et kendine
00 Yorumla
+1 yılhem de nasıl...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı.
+1 yılBenim de montumun cebi var 🤷🏻
00 Yorumla
+1 yıl:) sevgili olupta ısınamayanlarda vardır elbette
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılElinizi cebinize koyun
00 Yorumla
+1 yılVar ama uzakta
00 Yorumla
+1 yılAynen
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 