Tanışmayı kabul eden kızlar neden daha sonra konuşmak istemediğini söyler?

Bu siteden kızla sohbet ediyorduk İnstagram adresi aldım Oradan konuştuk Kızın kullanıcı adını vermeyim O bende kalsın İlk başlarda güzelce sohbet ediyorduk Sonra bugün dedim ki beni neden takipten çıkardın Başka erkekleri takip etmiş Beni çıkarmış Ne gerek vardı Çocuk musunuz yahu Normalde bir kişi beni takip ediyordu Açıkça bana söyledi Samimi olmak istemiyormuş Uzak mesafe vs diye Mantıklı konuşuyorum Kız bana Allah var yakışıklısın diyor Anlamıyorum en başta sohbet etmeyi niye kabul etti Sizce çok saçma değil mi? Oda başka erkeklerle konuşuyor Anlamıyorum Niye böyleler?

Tanışmayı kabul eden kızlar neden daha sonra konuşmak istemediğini söyler?
Cevapla