Kendimden 11 yaş büyük birinden hoşlanıyorum. Çok mu garip kaçar? Yapma etme 11 yaş var diyorum kalbime ama anlamıyor... Napmam gerek?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendimden 11 yaş büyük birinden hoşlanıyorum. Çok mu garip kaçar? Yapma etme 11 yaş var diyorum kalbime ama anlamıyor... Napmam gerek?
30+ yaşından sonra fark etmez ancak 20'li yaşlarda 11 büyük bir fark. Kişiden kişiye değişecektir ama benim görüşüm 20'li yaşlar için farkın fazla olduğu.
Neden ya
Cevap
12Cevap
Evet garip abiniz yaşında o sizin.. tam tersi olsa kadın 11 yaş büyük olsa herkes karşı çıkar...
Ama seviyorum...
Benim de kafa yapım hep benden en az 10 yaş büyüklerle daha iyi uyardı. Daha iyi sohbet ederdim.. Daha aşağısı çocuk gibi, boş konuşuyor gibi geliyor
Banada
Neden hayır diyenler daha fazla acaba büyük kaçar canım sen onlara kulak asma ilerde bin değil milyon pişman olacaksın sakın ha deneme bile
Neden ya
25 yaşındayım eşimle aramızda 12 yaş var ve gayet iyiyiz yani kişliklerinize de bağlı bu niraz artı olarak ikinizinde karşı cinsten istediklerine bağlı
Seviyor mu çok
Alakasi yok, benim 15 yas kucuk sevgilim vardi. Ikiniz uyum sagladiginiz muddetce mutluysaniz sorun yok.
Garip kaçmaz da fikirleriniz ve düşünceleriniz uyuşması gerek.
Uyuyor ama bazı yerlerde sinirim de bozulabiliyor
Örneğin?
Bazı bakış açıları
Bu normal aradaki yas farki bazı bazı bakış açılarınizda farklılık gosterir
Görünüş olarak kötü mü durur peki
Durabilir
Seviyorum ama...
Ben sevgi olmadığı heves olduğunu düşünüyorum
Hayır ciddiyim çok iyi birisi..
O iyidir lafım yok ama senin hislerin bence heves
Neden öyle düşünüyorsun. Ergen miyim ben? Hislerim olamaz mı?
Ben olamaz demiyorum olabilir sadece heves olduğunu düşünüyorum
Niye heves olsun neyin hevesi ya
Bence yaş farkı fazla.
Seviyorum 😔
Genç gösteriyorsa sıkıntı olmaz
Normal yaş farkınız
peki o evlimi bekarmi?
Neden evli biriyle beraber olayım. Bekar tabii ki
Yasi okadar cok buyuk oldugu icin. Hani belki bilmiyorsun diye.. Bende benden 11 yas buyuk bir adamdan hoslaniyorum. Daha dogrusu seviyorumm.. Ama aylar sonra ogrendimki evliymis🥺
Bu değil 😊
Oo iyi iyi guzell sevindimm insallahhh.. benimkide degil diyordumm amaa
Evet
Neden
Benimki de öyle
Anlaşıyor musunuz
Evet bazen ters oluyoruz ama o da olacak o kadar
O kadar oldum canım
1buçuk yılık nişanlıyız
Maşallah olan oluyormuş
18 yas üstü isen şayet normal bence
21 im
Bir sorun olacagini dusunmuyorum ama bir taraf daha baskin olur yaş itibariyle
Olsun
Senin için sorun olmayan kimse icin sorun olmaz hayatini dilediğin gibi yaşa
Çok diyor herkes. Fiziksel uyumsuzlukta olurmuşmuş
Yas farki var
Olmaz. mi ya
Neden olmasın
Tamam
Sen kaç yaşındasın o kaç yaşında
Ben 21 o 32
Hayır
Bence çok değil
Bencede
Daddy issuestir o aşk olsa duramazsın
Ne ne
Daddy issues.
O ne
Babişkosal şeyler. Bi çeşit baba figürü.
Ne alaka seviyorum ben
Sorun yok 😉
Bencede
Devam et
😊
Aslanım benim
Cok iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?