O bana yazmıyor. Bende ona yazamıyorum. Bir el atın ne yapsam?

Belki hoşlanmıyor ama ben yazamadığını düşünüyorum. Ben de bulamadım bir şey

O bana yazmıyor. Bende ona yazamıyorum. Bir el atın ne yapsam?
Cevapla