Flörtüm okuduğum bölümü öğrenince çevrende çok erkek vardır diyerek ayrıldı. Bahane mi yoksa kıskanç mı?

Flörtleştiğim çocuk okuduğum bölümü öğrenince çevrende cok erkek vardır senin diyip soğuk yapmaya başladı birden. Birkaç gündür de eskisi gibi konuşmuyoruz. Kıskançlık mı yoksa ayrılma bahanesi için mi böyle yaptı anlayamadım aramız eskisi gibi olur mu orası da ikilemde
Flörtüm okuduğum bölümü öğrenince çevrende çok erkek vardır diyerek ayrıldı. Bahane mi yoksa kıskanç mı?
Cevapla