Erkek arkadaşım uğraştığım sanatla şaka yaptı, ben de tersledim ileri mi gittim (detay)?

Uğraştığım sanat dalı fazla zorlayıcı ve çoğunluğun öylesine baktığında sevmeyeceği bir şey.

Erkek arkadaşım da "saçma, boş ver uğraşma, yorulma, başka şeylerle uğraş" gibi ifadeler kullandı. Bense bu konuda bilmediğin için yorum yapmayacağım diye birkaç kez söylememe rağmen devam etti. Kendince şaka yaptı sanırım ama bu beni üzdü. Ben de en son bu hakkı sana vermedim, sinir oldum gibi uzunca bir yazı yazdım. Üzerine bir şey söylemedi.

Ne yapmalıyım? Objektif bakış açısı lazım.

Erkek arkadaşım uğraştığım sanatla şaka yaptı, ben de tersledim ileri mi gittim (detay)?
Cevapla