İlişkilerde kadınlar niye hep ilk adımı erkekten bekliyor?

O teklif etsin, o sevdiğini söylesin, o gelsin. Hep ilk adımı erkekler neden atmalı? Kadın da sevdiyse eğer niye ilk adımı atmamalı?

İlişkilerde kadınlar niye hep ilk adımı erkekten bekliyor?
İlişkilerde kadınlar niye hep ilk adımı erkekten bekliyor?
Cevapla