Bagajda 3-4 buket gül buldum, eşim sana verecektim dedi. Şüphelenmekte haksız mıyım?

İki gün önce alışverişe çıktık alışveriş poşetlerini koymak için bagaji actirdim 3-4 adet buket şeklinde gül vardi bu ne kime verecektin bunu dedim biraz afalladı gibi oldu kime diyorum dedim aldı eline baktı gülümseyerek tüh ya supriz olsun istemiştim sana vericektim unutmuşum neyse böyle de supriz oldu gibi oldu dedi bana verdi ve o kadar şüphelendim ki hâlâ bir başkası için aldığını bana oyle dediğini düşünüyorum sizce ben mi kuruntu yapiyorum delirmek üzereyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar telefonunu kontrol ediyorum, hiç bir şey yok ikinci bir hesabının olduğundan şüphelenmeye başladım belki de ben kuruntu yapiyorumdur ama absürt bir şekilde telefonu aşırı temiz yani arkadaşları ile bazen halisahaya giderler grupları vardı onlar bile çok temiz hiç bir konuşma olmuyor aralarında artık bildirim bile gelmiyor soruyorum aranız mi bozuldu diye yok sadece şu sıralar herkes kendi işinde hayatım diyor bilmiyorum..
Bagajda 3-4 buket gül buldum, eşim sana verecektim dedi. Şüphelenmekte haksız mıyım?
Cevapla