Eşime şimdiye kadar bana çiçek almadın dediğimde baban alıyor muydu diye tepki göstermesi etik mi?

Yaşlılar gibiyiz yaşlılar bile bizden daha romantik ben elimden gelen her şeyi yaparım o şimdiye kadar bana ne bir hediye ne bir çiçek almıştır 2 sene oldu evleneli en son çiçeği istemede getirmişti o da mecburi olduğu için ben 23 yaşındayım bu yaşlarda mutlu olmayacaksam diğer yıllarımı düşünmek istemiyorum bana bir şey almıyorsun dediğimde baban alıyor muydu sana diye tepki gösteriyor

Eşime şimdiye kadar bana çiçek almadın dediğimde baban alıyor muydu diye tepki göstermesi etik mi?
Cevapla