Tüm yapabileceğimi yaptım olmadı bazen olmuyor galiba?

Birine galiba ilk görüşte aşık oldum çalıştığım iş yerindeki eski fişlerden o çocuğu buldum arkadaşından instasını buldum istek attım ama isteğimi ne kabul etti ne sildi Twitter ınına baktım galiba birinden hoşlanıyor işten de çıktım artık onu da göremem insan üzülüyor ya bir şeyler tek taraflı olunca karşılıksız olunca

Tüm yapabileceğimi yaptım olmadı bazen olmuyor galiba?
Cevapla