29 yaşındayım o kadar evlilik için geç kaldığımı düşünüyorum ki işe gidesim yok hiç bir şey yapasım yok, ne yapayım?

Bu konu hayatımı etkilediğini düşünüyorum hiç bi şeyden zevk alamıyorum yaşıtlarımın kocaları ile paylaştıkları fotoğraflara ağlayarak bakıyorum. Yani biri ile tanışma aşamasında bile değilim ki bu yolda bir ilerleme olduğunu düşünerek sakinleşeyim, hem geç hem bir gelişme yok böyle de gidiyor. Ne yapsam bilmiyorum.

29 yaşındayım o kadar evlilik için geç kaldığımı düşünüyorum ki işe gidesim yok hiç bir şey yapasım yok, ne yapayım?
Cevapla