1 aylık sevgiliyiz , 6 ay önce Vefat etti kız kardeşi bana evlenirsek sadece nikah yaparız aile arası diyor , ama kendimi çok kötü hissederim böyle olursa ayrılmalı mıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldım hiç uğraşamam derdi kardeşi değil bence düğün yaomamak
Sevgiliniz , kız kardeşim Vefat etti düğün yapmadan evlenelim sade nikah olsun derse ne tepki verirdiniz?
Bende düğüne karşıyım ama 6 ay az bir zaman değil. Tam düğün zamanki ölse dediği mantıklı ama 6 ay olmuş diyorsun. Bence sevgilin düğünü aradan çıkartmak istiyor
Yalnız 1 aydır sevgiliyiz diyon. 1 aylık sevgili olunmuş biriyle düğün için erken değil mi? 6 ay ya da 1 yıl falan çık iyice tanı huyunu suyunu öğren iyice
Milletten banane? İnsan evlenmek için evlenmez. Bu devirde baba oğluna güvenemiyor el kızına nasıl 1 haftada güveneceksin? En az 6 ay sevgili olmam lazım yoksa ciddi düşünmem. Hiç mi çıkmadı karşıma böyle birisi? O zaman evlenmem abisi. Yanlış bir insanla olmaktansa yalnız olmayı yeğlerim.
Sevişmek ne alaka? Sana şimdi sevişmeden mi bahseden oldu? Kaldı ki ben evleneceğim insana cinsel bir obje olarak mı bakıcam? Bu kadar basit mi bu? Tanış, 1 hafta sonra seviş. 1 haftada elde edebiliyorsam o insanla bir zahmet olmasın bee. Kolay kızdır o. Kaldı ki evleneceğim kız bana nikahtan önce olmaz dese ben zorla isterim mi diyeceğim? Eğer gerçekten seviyorsam onun bu kararına saygı göstermem gerekir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben düğün yapmam
Seneye evleniriz aşkım demelisin bir aylıklık sevgiliyle evlenilir mi seviyorsan acelemiz yok de
İlerdede düğün olmicak diyor kız kardeşim ölmüş diyor
Ayrıldım ben bugün
İyi yapmışsın boş ver hayırlısı olsun demekki düğün yapacak durumu yok veya düğünü yapmak istemiyor masraf yapmak istemiyor
İleride de düğün olmayacak diye bir şey olur mu olamaz
boş ver salla gitsin babaevinde çok rahatlık gördüm elin oğlu bana bu şekil davranamaz
Aynen öyle bende öyle düşündüm başta söylemekk istemedim
Cimri kız kardeşini bahane ediyor. Bir de düğün angaryası çekmek istemiyor. Ayrıl gitsin.
Ayrıldım
Bana ne lan banamı öldü derim hayatımda bi kere evleniyorum işine gelirse derim
Bende öyle dicem sanırım
En iyisini yaparsın sewğilinin amacı kız kardeşi felan değil masraf olmasın derdinde
Maddi durumu iyi ama inşaatta çalışıyor
Orasını bilmem ben düşüncem o yönde
Yolu vercem sanırım
Hayırlısı olsun bakalım sende artık başka tokmakçı bakmaya başla
Bununla sade nikahla evlensek bile çeyiz almaz bana herşeyi hor görür hiç gerek yok aksiyona
Babaevinde hiç zorluk görmedim onun tribini yokluğunu çekemem
Aynen sıkıntı yapma
Bunu onunla konuş hayallerin olduğunu söyle tepkisine bak ondan sonra ayrılığı öyle düşünürsün
Bende düğüne karşıyım ama 6 ay az bir zaman değil. Tam düğün zamanki ölse dediği mantıklı ama 6 ay olmuş diyorsun. Bence sevgilin düğünü aradan çıkartmak istiyor
Banada öyle geldi
Yalnız 1 aydır sevgiliyiz diyon. 1 aylık sevgili olunmuş biriyle düğün için erken değil mi? 6 ay ya da 1 yıl falan çık iyice tanı huyunu suyunu öğren iyice
İlerdede yapamam diyor kardeşim Vefat etti diyor konu bu , boş zaman kaybı yapcam farkındayım
Daha dur 1 olmuş ilerisinin hayali kuruluyor :) insanoğlu ne sabırsız
Millet 1 haftada evleniyor
Milletten banane? İnsan evlenmek için evlenmez. Bu devirde baba oğluna güvenemiyor el kızına nasıl 1 haftada güveneceksin? En az 6 ay sevgili olmam lazım yoksa ciddi düşünmem. Hiç mi çıkmadı karşıma böyle birisi? O zaman evlenmem abisi. Yanlış bir insanla olmaktansa yalnız olmayı yeğlerim.
Sevişmek için neden 6 ay beklemiyorsunuz o zaman
Olm hepiniz çıkarcisiniz ha sevişmeye gelince 6 ayı beklemiyorsunuz
Sevişmek ne alaka? Sana şimdi sevişmeden mi bahseden oldu? Kaldı ki ben evleneceğim insana cinsel bir obje olarak mı bakıcam? Bu kadar basit mi bu? Tanış, 1 hafta sonra seviş. 1 haftada elde edebiliyorsam o insanla bir zahmet olmasın bee. Kolay kızdır o. Kaldı ki evleneceğim kız bana nikahtan önce olmaz dese ben zorla isterim mi diyeceğim? Eğer gerçekten seviyorsam onun bu kararına saygı göstermem gerekir
Oğlan kurtulmuş
O yüzden mi numaramı silmiyor halen
Normal karşılarım saygi duymak gerekir
1aylık sevgili ile evlenilmez zaten
İlerde diyoruz
İleride atlatmış olur zaten
şu an acısı ile diyor onu bakarız cnım diye geçiştir
Ayrildik
Kökten çözüm olmuş boş ver
Zaten ben düğün yapmam