Ben 'seni seviyorum' kelimesindense onu ima edecek kelimelerin işlenmesini daha çok seviyorum. Bence birine durmadan ya da ne bileyim gün içinde seni seviyorum demektense bunu hiss etdirecek kelimeler söyleyip ve öyle davranmak daha hoş
Seni seviyorum anlamına gelen bir cümle yazın desem?
Sen bende eksiksin, benim için çok değerlisin, üzülme lütfen, ben neye-kime ihtiyacın varsa o olurum, sana 7/24 müsaitim, Hımmmmmm, sinir ama şirinsin, gıcık ama tatlısın, uyuz ama hoşsun, oy oy oy oy oy, yerim bana... yazan ellerini, söyleyen dillerini. Genelde bunları kullanırım.