Sizce bu histem nasıl kurtulurum kimseyi bulamadığım için bu hissi yaşadığımı düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?

Hayatımda kimse yok. uzun zamandır kalbim boş yani. en son 12. sınıfta sevgilim vardı ondan da 5 aylıkken falan ayrıldım sonra mezun senemdi zaten ders falan çalışıyordum işte. üniversiteye geldim biriyle denedik olmadı vazgeçti. ama sevgili gibiydik işte omzuna falan koyardım başımı o da sevgiliymişiz gibi elini elimin üstüne koyardı boynuma dolardı elini her gün konuşurduk. sonra vazgeçti ama işte birden. sonra da kimseyle konuşmadım etmedim kütüphanede birini beğenmiştim arkadaşlarım o da seni beğendi falan dediler ama öyle konuşmadık. şimdilerde galiba kimseyi bulamadım diye ilk sevgilim aklıma geliyor tekrar denesek mi diye düşünüyorum. belki de doğru kişi daha karşıma çıkmadı vakti var. geçen seneye kadar sevgilim olmasın istemiyorum özgürlük güzel falan da diyordum. ta ki o vazgeçen flörtüme kadar işte. onunla tamamdım ciddiye çevirelim deseydi okeydim.

Sizce bu histem nasıl kurtulurum kimseyi bulamadığım için bu hissi yaşadığımı düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla