Benden hoşlandı mı yalan mı dicem ama benden bir çikarı yok ki neden yazsın bana?

Biriyle görüştüm ama el tutmak sevgili olmak gibi olaylara muhafazakar olduğum için karşıyım bu yüzden dedi ki seni beğendim kaybetmek istemiyorum. İlişki kurmamız çok zor bunlara karşı olduğun için ama hoşlandığım için de bağlantıyı koparmak istemiyorum dediği için ara ara mesajlar atıyor bana. Doktor bu kişi

Benden hoşlandı mı yalan mı dicem ama benden bir çikarı yok ki neden yazsın bana?
Cevapla