Aşk İlişkileri İlişki durumunu saklayan insanların aldatma potansiyeli daha mı yüksektir? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Bir insan neden ilişki durumunu saklar? Tabi bu amca gibi de yapmamak lazım hanshaksjja İlişki durumunu saklayan insanların aldatma potansiyeli daha mı yüksektir? Cevapla İlişki Soruları Aldatma Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
İdentityKa Takip Et FenomenMaster Yaş: 38 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı. Saklıyor ise aldatması muhtemeldir.. 0 0 Yorumla
Doludoludolu Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl İlişkimi saklamam ben. Benimse herkes bilsin tüm dünya bilsin umurumda olmaz. 0 0 Yorumla
helene1 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Ben oylesine belirtmek istemiyorum koydum ama kimse yok hayatimda. Bekaz yazinca yazanlar oluyor 0 0 Yorumla
MysteriousSo Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Evet. Özellikle dile getirmeye gerek olmaz tabi ki çoğunlukla ama bunu gösteren şekilde yaşamak lazım hayatını. 0 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kişiden kişiye göre değişir bu Ben saklamam dünya alem duyardı kgjk 😅 0 0 Yorumla
MuhteşemGüneş Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Sorana söylerim rahatsız edilmekten hoşlanmıyorum, bas bas bağırmam. 0 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Kesinlikle. Söylememesi her an işe yarayabilir düşüncesi gibi geliyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Saklıyor ise aldatması muhtemeldir..
İlişkimi saklamam ben. Benimse herkes bilsin tüm dünya bilsin umurumda olmaz.
Ben oylesine belirtmek istemiyorum koydum ama kimse yok hayatimda. Bekaz yazinca yazanlar oluyor
Evet. Özellikle dile getirmeye gerek olmaz tabi ki çoğunlukla ama bunu gösteren şekilde yaşamak lazım hayatını.
Kişiden kişiye göre değişir bu
Ben saklamam dünya alem duyardı kgjk 😅
Sorana söylerim rahatsız edilmekten hoşlanmıyorum, bas bas bağırmam.
Kesinlikle. Söylememesi her an işe yarayabilir düşüncesi gibi geliyor
Kendi yakışıklı mı?