Sevgilim kapanmadığım için, arada bi abartısız makyaj yaptığım için istemiyorum seni dedi, gerçekten bu kadar kolay mı?

İçimi dökücek kimsem olmadığı için buraya geldim yazın olur mu lütfen, ona olan sevgimi görseniz bu adam seni nasıl bırakır aptal mı dersiniz kapanmıyor olabilirim kapancam da dedim ve açık giyinen bi kızda değilim olmadım. Hep o huzurlu olsun diye makyajı bıraktım. Onu canımdan çok sevdiğim için. Şimdi evlilik hayalleri kurduğumus bi ilişkideyis evimise bile eşya aldık bırakcam diyor. İnanmak istemiyorum sabahında çok sevdiğini söyleyen insan akşamında bana bunu nasıl söylerki. Canım çok yanıyor. Yıllardır beraberis bu arada.
Sevgilim kapanmadığım için, arada bi abartısız makyaj yaptığım için istemiyorum seni dedi, gerçekten bu kadar kolay mı?
Cevapla