Bana mı kötü erkekler denk geliyor yoksa adam gibi adam kalmadı mı?

İmdat ya artık imdat yani. Abi kimle konuşsam daha 1 saat olmadan bel altı şakalar imalar bel altı reels atmalar falan düzgün iki çift edebileceğim kimse yok artık içim çıktı deli gibi sevmek sevilmek istiyorum yaş oldu 29 ama yok yok yokkkk birine şans veriyorum görüşüyorum ilk gorusmeden öpmek ellemek vs ya bu ne aşk sektörü bitti mi? Ben direk en ufak biseyde kestirip atan biriyim böyle saçma slak şeylere hiç gelemiyorum. Düzgün birini bulsak onunda iletişim sorunu oluyor Allah'ım doldum vallahi
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse sağlıklı bir ilişki kuramıyor herkes takılmak istiyor kimsede ciddiyet yok sorumluluk alamıyorlar birde prenses olmuşlar bizden çok trip naz iki gün kurulan iletişim 3gun havada kalıyor öyle bitiyor gidiyor son söz bile kalmamış bu nasıl bir devir böyle
Bana mı kötü erkekler denk geliyor yoksa adam gibi adam kalmadı mı?
Cevapla