insanın sesizlikte bir cevap tabi
Yaşınız ve bekar olmanız arasında ilişki kuruyor musunuz?
insanın sesizlikte bir cevap tabi
Evde kaldım diyebilirsiniz, yaş ilerledikçe bu işler zorlaşıyor da olur merak ediyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Kendi öz ağabeyim ben evlenmeyeceğim demişti. Tiktokta bir video paylaştı ona yorum yapan birisiyle muhabbete başladı 1 yıl sonrasında evlendiler ve bu durumu yaşadığında 35 yaşındaydı. :)
O yüzden nasip bir yerlerde bekliyordur tek inancım budur. Abim evlendikten 20 gün sonra ben evlendim peder iflas etti borç gırtlağa dayandı. Halimiz meçhul haha.
30.5 itibariyle bazen öyle düşünceler oluyor gibi ama bazen de her an her şey olabilir moodunda oluyorum kendime çalışıyorum yaşıyorum bakalım Allah ne nasip ederse yaşayacağız
kesinlikle iyileri kaptilar çürükler bize kaldı
Cevap
6Cevap
29 yaşındayım evet böyle düşünceler oluyor ama doğru insanı bulmak önemli
Yaş olmuş 32, iş bitmiş bea.
Daha az benim yaş evliliğe sanki
evlenemediğim için kendimi beceriksiz görüyorum
Evet 23 yaşındayım daha erken.
Temiz denk gelmeyince ben de saldım
Kuruyorum
doğal olarak kurulur
Bu zaman da evde kaldım davası yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?