benim yaşım 25, 37 yaşında bir kadından hoşlanıyorum.
buraya kadar bir problem yok fakat boşanma sürecinde kendisi kocası aldattığı için yaklaşık 1 yıldır boşanmaya çalışıyor kocası farklı kadınla yaşamasına rağmen boşanmayı da red ediyor fakat ben kadına gerçekten ilgi duyuyorum ve bir gelecek görüyorum onunla beraber yürümek istiyorum
daha önce yapmadığım bir şey yaptım bir çiçek sipariş verdim iş yerine gidecek üzerinde Özdemir Asaf ın şiiri falan yazıyor ne bileyim garip değişik duygular içerisindeyim bana bir akıl verin yanlış bir yolda mıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
10 sene sonra ne olacak peki. Sen gençliğinin zirvesindeyken yanında yaşlı bir kadın olacak. Sana ayak uyduramayacak. O zaman ne yapacaksın
Benim öyle çok heyecanlı bir hayatım yok. Yaş konusunda da olduğundan çok daha genç gözüküyor
10 sene sonra ne olur bilemem ama sırıtacağını pek sanmıyorum.
Heyecanlı bir yaşantıya gerek yok. Kadın kendi kendine kompleks girmesi bile yeterli evliliğin bitmesi için
haklısın usta ben anlamam boşanmadan vs bana da karşı tarafın istemediğini ve uzattığını söylüyor
Olabilir. Öyle erkeklerde var başka kadının koynunda ama nikahlı olduğunuda bırakmıyor. ama sizin işiniz normal değil
ben farkındayım gerçekten doğru bir yolda mıyım değil miyim bunu şu an kafamdan çıkaramıyorum tek problemim bu zaten kimisi için normal değil bunu gayet iyi anlıyorum geçmişe döndüğümüz zaman benim içinde normal değildi ama şu an kafam çok karışık bazı şeyleri anlayamıyorum
Belkide boşanma aşamasında bir boşlukta ve senin ile dolduruyor o boşluğu. İleride seni istemeye bilirde haberin olsjn
tabi ki buda olasılıklar içerisinde ben boşanmalarını tam anlamıyla bekleyip öyle bir şeyler yapmaya karar verdim
Bence ilişkini bitir kendine uygun birini bul.
dediğim gibi boşanmaları bu ayın sonunda zaten tamamen belli oluyor o zamana kadar bekleyip bazı şeyleri idrak etmek istiyorum keşke bir anda silip atabilsem çok güzel olurdu ama yapamıyorum maalesef
Herkes benim gibi gamsız olamıyor maalesef. İyi düşün ama hayatı komple alt üst edebilir
Kardeşim yanlış yoldasın. Karşı tarafla tam bağını koparmadan girme bu işe derim.
benimde kafamdan geçen şey tam olarak bu tamamen bittiği an ben giricem teşekkür ederim yorumun için
Kadın seviyor mu
yani beni sevdiğini düşünmüyorum ama en azından değer veriyor ve ilgi duyuyor bunu sonuna kadar gösteriyor ve dile de getiriyor ama seviyor mu bilemem
Sadece konuşuyor musunz umarım çok ileri gitmemişsinizdir
sadece konuşuyoruz ortada bir şey yok
Kadın yaşça baya büyük güzel mi
güzellik görecelidir benim için çok güzel bir kadın 37-38 yaşlarında bir kadın ama gösterdiği yaş 29-30 bu sadece benim görüşüm değil gören çoğu insan 30 yaşında olduğunu düşünüyor
Kadınlar olgunlaştıkça daha güzelleşiyorlar. Dikkat et boşanmadan kocası sana bela olmasın
boşanmalarını bekliyorum zaten boşandıkları anda giricem olaya olursa olur olmazsa yapıcak bir şey yok artık
En iyisi boşanınca dalarsın
şimdi bir problemim var bir anlık gaza geldim çiçek gönderdim o çiçek ya iyi gelicek ya da bana mezar çiçeği olucak :D bakalım çiçeği geride çekemiyorum hazırlanmış arabaya verilmiş
Hahaha sonucu kesin yaz acayip merak ettim
olur haberdar ederim seni biraz atıyor götüm ama hadi hayırlısı hahahaha
Ulaştı mı kadına
cuma günü hocam teslim edilecek
Hadi hayırlısı olsun bakalım
hocam çiçek eline ulaştı verdiği tepki şu şekilde oldu
"bir süprizle karşılaştım beni çok mutlu eden çok teşekkür ederim çok incesin senin iyi olduğunu bilmek beni daha mutlu eder." diye yazdı yazmak bana çok soğuk geliyor bilmiyorum tepkileri ölçemiyorum üzerine aradım ve gerçekten çok mutlu bir şekilde açtı telefonu bir süre konuştuk sesi titrek geliyordu sanırım ağlamış bu benim için güzel bir deneyim oldu pek bir şey değişmedi aramızda ama biraz daha yaklaştığını hissettim
Güzel tepki vermiş hocam. Olumsuz olursa diye korkuyordun. Boşanınca daha açık konuşursun belki oda o süreçten kaynaklı böyledir
muhtemelen boşanmadığı için yaklaşmak istemiyor uzaklaşıyor 1 ay sonra her şey belli olucak