Vedalaşmak için son bir kez daha eski sevgilinin karşısına çıkar mıydınız?

Zamaninda Severek ayrilmak zorunda kaldigim ( sene 2010) eski sevgilinin son bir kez daha karsisina cikarmiydiniz her insanin ilk aski ilk sevdigi olur ve ister aylar ister seneler gecsin o insan hep kalbinin derinlerinde kalir ya ikimizde bu arada evliyiz Ayni sehirde oldugumuzu bilmek bile icimi rahatlatirdi fakat ben yakin bi zaman sonra ülke degistirecegim ve bilemiyorum icimde aklimi beynimi yiyen bir ses git karsisina cik veda et diyor düsünmekden kendimi alamiyorum. Bu arada siradan bi iliski degildi bizimki bende oda deli gibi sevmisdik onun evlenmesine 4 ay kala sene 2016 bana bisekilde ulasdi ve son kez bulusmak istedi onunla görüsmeye gitmişdim. Mesaj yazmisdi pesinden ; ne olursa olsun ömrünün sonuna kadar kalbinin bir kösesinde olacagimi yazmisdi ozamandan sonra hic ne gördüm ne bisey sonra bende evlendim zaten. Siz olsaniz ne yapardiniz dünya gözüyle son bir kez daha tüm cesaretinizi toplayip karsisina cikarmiydiniz?

Vedalaşmak için son bir kez daha eski sevgilinin karşısına çıkar mıydınız?
Cevapla