Sevgilim var diyip kendisine bağlamaya çalışan insanın amacı nedir
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
karaktersizdir
Sevilim var diyenlere mi bağlanılıyor? Nasıl bir soru bu?
Kız-Bahadır senden çok hoşlanıyorum.
Bahadır- Sevgilim var.
Kız- Ayy çok bağlandım
Bunları dinleyen 3. Kişi- N'oluyor ya
Öyle yapmasa neden şimdi ben uzak durdum diye veryansin peşimde koşuyor 😂 sevgiliside yokmuş
Çünkü kendisi bir MAL. Böyle yaparak seni çekeceğini sanıp şimdi senin peşinde fino olmuş. Doğruyu söyleyip duygularını seninle konuşsa belki durum daha güzel ilerlerdi. Yaş gurubunuzun da problemi bu. Hep olduğunuzdan farklı biri gibi görünme çabası. Yokken VAR demek, varken YOK demek gibi.
Sonrada başka kızla kıskandiriyor ben sevgilisi sanınca da korkup bana hesap verip peşimde kosuyor
Yeter anlatma :D kriz geçiricem şimdi. Ne kadar aşşağılık ve ezik davranışlar bunlar. İnsanda biraz gurur haysiyet kişilik olur ya :D
Bu mazoşist ben sana söliyim. Bunu elinde tutarsan 3-5 yıl sonra bunu kırbaçlayabilirsin :D
gah gah gah gah (Kötü adam gülüşü)
Niye bu ezikliği yapıyor sence
Dedim ya. Olmadığı biri gibi gözükme arzusu. Özünde ezik birisi. Kendini rahat bıraksa olduğu gibi görünse insanların onu beğenmeyeceğini düşünür böyle insanlar.
Şöyle düşün; erkek arkadaş ortamında şöyle iğrenç bir muhabbet vardır. O kızı ben götürdüm (seviştim yattım anlamında), Öbürü şu kızı da ben götürdüm bla bla sıra buna gelince hayali bir kız sallar bende bunu götürdüm. Bu denyo topluluğunda olanların hepsi aslında aynı yaş gurubunda ve hepsi de yalan söylüyordur. Yani pipilerini işemek dışında pek kullanmıyordur. Ama ortamda YALI ÇAPKINI hepsi :)
Şimdi bizimki de ortamda dedi ya bende X'i götürdüm diye.
Sana da bu sebepten yalan söylüyor. Sanıyor ki; Sen onu çapkın hovarda oldukça talep gören biri sanacaksın ve popişin düşecek ona :D
Tabi ki senin tarzını düşünceni bilmiyorum. Ama bunun işleme ihtimali %3-5'i geçmez. Neden bu yüzdeliğe oynar insan? Yukarıda yazdığım korkudan. Olduğu gibi görünse belki daha çok ilgi görecek farkında değil...
29 yaşında bu kişi
Bana ne yaşından? Olmamış o. Normalde bu kadar uzun cevap vermem. Anlamadığın başka bir husus kalmadıysa yeter bu kadar.
Olmamış biri için çok zaman harcadım.
Yok çok haklısın 29 yaşında biri sence hiç utanmiyor mu kiskandirma oyunu kurmaktan falan
Ya senin yaşın kaç?
25
25 yaşına gelmişsin, 29 yaşında birinin sana böyle davranması veya yaklaşması utanç verici değil mi? Sen onun yaşında olsan ve böyle bir şey yapsan. Senin verdiğin tepkiyi de sana verse utanmaz mıydın?
Dur dur ben cevaplıyım yerin dibine girerdin (!) Kendinden ve yaptığından utanırdın. Hatta bizim yüzsüzün yaptığı gibi peşinden koşmayı bırak bir daha karşısına çıkmak istemezdin değil mi?
E şimdi karşındaki bundan utamıyor ve üstüne üstlük hala yüzsüz yüzsüz sana kur yapmaya yavşamaya devam ediyorsa utanmış mıdır? Utanan insan böyle mi davranır?
25 yaşındasın bunları bilmen gerekiyor bence...
Tabiki biliyorum utanmış gibi yapıyordu yüzüme bakamama halleri falan ama aynı zamanda sevgili olmaya çalışıyordu ben bu yaşta bile ona aynısını yapmadım gayet basım alnım dikti şükür. Biliyorum tabi ama en son iftira attı o zoruma gitti sözde ben onun peşinde kosmusum sevgilisiyle de aralarını bozmusum 🤷🏻♀️😱 Allah'a havale ediyorum yazik cidden
Tam günümüz siyaseti gibi ve moda tavırlar gibi. Yaşın daha genç böyle zibidiler ile vakit kaybetme. Kafana da takma. Böyle her yeri ayrı oynayan adam istediğin normlarda ve ya fizikte olsa ne olur? Biskolata erkeği olsa ne olur. İlk önce ADAM olan birine rastlamanızı temenni ediyorum.
Yeter artık :D Fenalık geldi. Cevapları Birleştirsen bitirme tezi olacak...
Senle ona hava atacak beni seviyor yüz vermiyorum dicek sonra kullanıldığında iş işten geçmiş olur
Hayır sevgilisi yok yokken bana diyor ki sevgilim var işte ben uzak durunca da peşimde koşuyor
Sevse zaten demez di öyle
Demek ki istemiyor narsist de olabilir ya da 4s uyguluyor
4 se ne ya sonra başka kızla beni kiskandirdi ben onları sevgili sandım diye korktu hesap verdi şimdide bin pişman peşimde koşuyor.
Sevilmek için sevmez gibi yaparlar ya da sevdiği kızın hayatına girme olasılığı vardır seni uzak tutuyordur
O zaman niye beni kıskandırmak için, oyun kurdu? Sevdiği kız varsa beni kıskandırmak için niye çabalıyor ve kızı sevgilisi sandım diye korkup hesap verip kızın kolundan çıkmaya çalıştı?
Anormal durum sevgi ciddiyet ister son derece ciddiyetsiz davranışlar sevgi yok kesin
Şimdide yüzüme bakamiyor peşimde dolanıp duruyor konuşmaya çalışıyor
Sevgisi yoksa niye berbat hale giriyor ki
Akli engeli mi var
Olabilir valla 29 yaşında bir de
Sorunlu çünkü normal değil
Kendi kendine tellefon konuşuyor gibi yapıp sevgilim var havasına giriyordu omzuma falan çarpmıştı
Bazı insanlarda öyle saçmalıklar var mesela sosyal medyada yakışıklı ünlü gösterme kendini gerçekte çirkin ve az kişide insan tanıyan
Uzak dur sen
Önce banna ümit veriyor sorunca sevgilim var diyip ego kasıyor sonra arkamdan kıskandırma oyunu kuruyor şimdide utaanmadan peşimde koşuyor sorunlu harbiden evet sürekli beni arayan var falan diyordu gizemli gizemli birisiyle buluşuyormus gibi haller kendi kendine telefonla konuşuyormuş gibi yapmalar falan
Uyanık baya yalancı da
😅😅😅
Ee bu beni sevmiyorsa niye berbat halde peşimde koşup durdu kıskandırmak için uğraştı
Aklı dengesi yok
Öyle olabilir mi sizce 29 yaşında ama çocuk gibi
Aklı dengesi olmayan kişiler de bizim gibi 80 yaşına kadar yaşıyor
Sevmemis ki sevgilim var diyor peki o zaman niye başka kızla kıskandırmak için oyun kurup kızı sevgilisi sandım diye ödü kopuyor ve berbat halde peşimde koşup korka korka konuşmaya caliisp sevgili olmak için uğraşıp duruyor?
Sende niye aynı soruyo sorup duruyorsun 😅
Ya ama mantıksız değil mi tamam sevmiyor sevgilim var diyor o zaman diğer rezillikleri niye yapıyor?
Aklı dengesi yok dedim
Okul okuyor polis olmuş ama
Sende polis diye mi çabalıyor sun bu akılsızın peşinden?
Hayır be o yüzden degillll sen dedin aklı yok dedim nasıl okul okuyup polis oldu
İlginç geldin bırak peşini sende
Kim ilginç ya sonradan bana iftira atti o zoruma gitti
İftira da mı yedin ondan
Evet ben hesap sordum sen kiskandirip dalga mı geçiyorsun oda o benim sevgilim sen anlamıyorsun sana söyledim aramızı bozdun diyip kendini kurtarmak için arkadaşımın önünde iftira attı tabi ben öğrendim ki arkamdan kıskandırma planları kurmuşlar hesap sorunca da engeli yedim
Tamam da bırak peşini sende
Mantıklı davran
Ben hakaret ettim iftirasıni yüzüne vurdum yoksa aşk meşk için yazmıyorum
Takıntılı mısın sen
Bu çocuğun hiç sevgilisi olmamış bu arada
boş ver bırak artık şunu
Peşinde Koşturarak onun kadar akılsız oluyorsun
Ne takıntısı yaptığı zoruma gitti
Takıntılı olmuşsun
Peşinde koşmak için aşk dilenmek lazım ben yaptığı şeyi yüzüne vuruyorum iftirasıni
Dünyada erkek mi kalmadı
Umrumda değil yaptığı zoruma gitti aynısı başına gelirse görürsün sen
Zaten merakın takıntılı olman yüzünden iftira yemişsin
Bırak peşini böyle takıntı edersen ooo
Soracam tabiki başka kızla arkamdan oyun kurup beni üzecek sonra utanmadan peşimde koşacak bende sesimi kesecem o iftira onun karaktersizligi
Allaha havale et
Ben zaten şöyle bir şey dedim benimle dalga geçip eglendiniz yazıklar olsun Allah'a havale ediyorum baktım engellemiş arkadaşım diyor niye engelliyorsun diyor ki üslubu bozuk olduğu için sonrada iftira atıyor yok işte sevgilisi kiziyormus ben aralarını bozmusum falan filan
Başka birini bul onu havale et Allaha
Yaptığı kötülük dimk
Çok takıntılısın yeminls
Gel ikimiz tanışalım ama soru sorma😫😫 çıldıracağım soruların dan
Normalde böyle değilim eğer lafımı çakıp oda kabul etmişse uzatmam ama o kabul etmiyor ustumme iftira atıyor
Delircem 😫
Yedekte tutmak amacı
çifte zevk yapmak
Hayır sevgilisi yok yokken bana diyor ki sevgilim var işte ben uzak durunca da peşimde koşuyor