Sevgililerin aynı evde yaşamasıyla, evlenip boşanması arasında imza dışında bir fark var mı?

Bana resmî işlem yaptırmak dışında pek farkı var gibi gelmiyor. Bir çeşit evli hayatı yaşayıp, işleme gerek kalmadan da boşanmak gibi. Yani bir nevî dul diyebilir miyiz?

Sevgililerin aynı evde yaşamasıyla, evlenip boşanması arasında imza dışında bir fark var mı?
Cevapla