Bir çiftin anlaşmalı olarak boşanması sonrası aynı evde bazı sebeblerden ötürü birlikte yaşaması yanlış mı?

Yani kısacası aynı evin içinde iki yabancı gibi sadece çocuklarının psikolojik açıdan etkilenip üzülmeme si için en azından çocukları biraz büyüyüp anlayana kadar. Fikirleriniz nedir?
Bir çiftin anlaşmalı olarak boşanması sonrası aynı evde bazı sebeblerden ötürü birlikte yaşaması yanlış mı?
Cevapla