Erkek arkadaşım benden 1 yaş küçük sizce bu kötü mü?

Erkek arkadaşım benden 1yas küçük sizce bu tuhaf mı? Yaş farklı olan ilişkilerde genelde erkeklerin büyük olmasına alıştığım için bana garip geliyor sanırım. İlişki ne kadar iyi giderse gitsin benden küçük olduğu detayını görmezden gelemiyorum
Erkek arkadaşım benden 1 yaş küçük sizce bu kötü mü?
Cevapla