26 yaşındayım Türküm. Türk karımla anlaşamıyordum boşanma davası açıp ayrıldım. Suriyeli bir kızla evlendim. Şuanda 22 yaşında Suriyeli karım. Eski Türk karım 23 yaşında şu an. Suriyeli karımı çok seviyorum onun için ölürüm ama doğacak çocuğumuzun ismini Türk ismi olan hakan koyalım diyorum istemiyor. Çocuğun ismini Sagi Mohamedi koyacağız. Yapacak bişey yok. Üzgünüm. Yine hanımcılık kazandı🤣Ama Suriyeli karımla evlendiğime hiç pişman olmadım.
İyi yapmışsın
Yanlış yapmışsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Mutluluklar :D
Türk karımdan daha iyi
Suriyeli candır
Yallah suriyeye
Neden ben bu ülkenin evledıyım
Çocuğunda bu ülkenin bireyi olacak
Karın gidecek sen de onla gideceksin
Ama ben türküm Suriyeli karım Türk karımdan daha iyi
Seni de yollayacagiz
Neden ben türküm
Onu şakasına dedim de , neden türk varken Suriyeliyle evlendin ki merak ettim
Egosu yok kafam yorulmuyo. Hemde karım esmer güzeli karım hamile 7 aylık. Suriyeli candır. baştan Türk karım yerine Suriyeliyi almalıydım
Egosu olmayan türk kadinlari da var, ama istediğini seçmekte özgürsünüz tabiki mutluluklar)
Bana denk gelmez. Ben seçimimden çok memnunum
Mutlu olmana sevindim, benim de yabancı tanıdıklarım var bende onlarla konuşmaktan memnunum belki onlardan biriyle birlikte olurum ileride)
Nereli
Almanya, Arnavutluk, Romanya,
Güzel evlen ozaman Türk erkekler Türk kızlarını sevmiyo zaten
Ben Türkiye'de bunu anlamadım neden türk kızları türk erkeklerinden, ve Türk erkekleri türk kızlarından nefret ediyo, hadi nefret ediliyorsa neden hala evleniyorlar, bilmiyorum da o yüzden soruyorum
Türk erkekleri ve Türk kızları artık yolları ayırmalı
Ama sebebi ne, yani öyle sevgili yapan biri değilim bilmiyorum o yüzden soruyorum
Gayet güzel kızlar var trde hepsi için demiyorum ama güzel kızlar var ve yakışıklı erkekler var , neden yani birbirlerini istememe sebepleri ne
Çok nedeni var. Kısası Türk erkekler ve Türk kızlar uyumlu değil. Türk kızlar daha Avrupa kafası var. Türk erkeklerde orta doğu kafası var. Bu sebeple Türk kızlarla yollarımızı ayırmalıyız. Türk kızlar kendine başka ırktan erkek bulmalı. Avrupalı flan.
iyi de ben bir sürü Rus kızı isteyen Avrupa'da yaşamak isteyen Ortadoğu'dan hatta Müslümanlıktan nefret eden türk erkegi gördüm, bu nasıl oluyo peki, onlar öylesine mi diyo bunları numara için, yoksa ciddi mi
Ben Türk kızlardan yolumu ayırdım. Üstelik 187 boyum var kirlisalallıyım toplumun yakışıklı dediği biriyim buğday tenliyim. Ben bile yolumu ayırdım Türk kuzlardan. Türk erkek Türk kız olmaz. Çünkü farklı kafayapılarına sahipler
Sence benimde mi ayırmam gerek?
Bilmiyorum okadar Türk kızlarla Türk erkeklerin kavgası bitmesi için yolları ayırmaları gerek. Zamanı geldi yollar ayrılmalı. İnceldiği yerden kopsun
Türk erkeklerinin ayarı orta doğu kızları
Bunu ilk kez duyuyorum, ben hep Slav kızı isteyen erkekleri duymustum
Ama mutluysan sevindim senin adına
Slav olur. Onlar bize ayak uydurabiliyor. Siz Türk erkeklere ayak uyduramazsınız.
Sebebi ne? Slavlar da Avrupalı değil mi
Çünkü bazı Slav kızları Türk erkek fantezisi var. tiktokta cinsel akım yaptılar tiktok hepsini banladı
Haa anladım şimdi
Türk erkeklerle ilgiliydi akım
Şöyle diyim bende, Arap, Avrupalı tanıdığım erkekler oldu ve iyi anlaşabildim, hatta türk erkekleriyle de iyi anlaşabildim anlasabiliyorum o yüzden bana nereli olduğu pek farketmiyor
Sen en çok hangisine daha yakın hissediyosun?
Henüz bilmiyorum, türk erkekleriyle de iyi anlaşıyorum yabancılarla da , ikisi de iyi
Kürt erkek Türk kız evliliği arttı. Kürt erkeğe nasıl bakıyosun?
Hiç Kürt erkek tanıdığım olmadı o yüzden yorum yapmayacağım
Yapamayacağım*
Bişey söyleyeyim mi soru troldü
Ulan ya😂😂
Türk karı bırakılıp Suriyeli alınır mı
Aynı fikirdeyim 😂😂😂😂
Yine de ırkçılık yapmam ama yani,
Türk kızların m@mesi g@tü daha güzel