Güncellemeler
+1 yıl
3 ay oldu ayrılalı bir kere buluştuk hiç ayrılmamisiz gibi sarıldık ağladık o öptü ben öptüm eve gidince tekrardan konuşmak istemediğini söyledi o günden beri engeli hiç kaldirmadi bir kaç kere arkadaşına sordum sapık gibi sorup arayıp durmasın demiş o günden beri konuşmuyoruz bazen insan çok Sevse de peşinden gitsede olmuyormuş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence özür dile ondan
Diledim hataliydim dedim çok yoruldum hayatımda erkek istemiyorum dedi
Seni mi kıskanıyordun o mu
Ben kıskanıyordum kıyafet ya da dışarı çıkmasını değil erkek arkadaşı olmaması olayı vardı üniversitiye yeni başladı üni ortamlarını bilirsiniz bende erkeklerle muhattap olmasın diye hep soyliyip durdum canım gibi resmen bu konuyu takıntı yapmıştım sonradan farkettim çok yoruldum dedi ayrıldık ama ben çok özledim
Uzak kalmak için engellemiştik birbirimizi şimdide ulaşamıyorum telefondan hiç bı şekilde sosyal medya da dahil ben çok yoruldum yapamıyorum dedi ama gerçekten özledim ve pişman oldum
Knk o kadar haklisin ki mxmvkdkfjdj Benim de sevgilim olsa ayni sekilde kiz arkadaslari konusunda uyarirdim. Ama maalesef magara insani oluyoruz 😄 Ayri illerde mi uni okuyorsunuz
Hayır aynı ilde okuyoruz ama ben iş yüzünden okula çok gitmiyorum bı çarem var mı harbiden çok seviyorum gidip özür dilesem ne olur
Anladim bilemedim ben de
Olmadı bugün çiçekle falan gittim özür diledim ben hayatımda erkek istemiyorum böyle mutluyum dedi çiçeği almadı önceden verdiği bı defter vardı onu da çöpe attı içinde hayallerimiz fotoğraflarımız vardı
Ya deme ya, kiza hayati zehir etmediysen bu bi ayrilik bahanesi olamaz bence onun ayrilacagi varmis
Biz çok mutluyduk her zaman arada kıskançlık kavgaları vardı sadece o kadar hiç arkadaşı yoktu uniye baslayinca oldu 5 kişilik kız grubu o zamandan beri bana olan ilgisi değişti sonunda da ayrıldı zaten
Asla birisinin peşinden koşmayın bugün hayatımda yaşamadığım kadar üzüldüm rezil oldum gururumu hiçe sayarak gittim ama beni istemedi konuşmak dahi istemedi 3 yıl yalanmis bunu anladım halinden memnunmus istemiyormuş istediği gibi gezip tozup istediğini yapicakmis bundan sonra hala kiyamasamda Allahımdan isteğim umarım bir gün bana yaptığını anlarda pişman olur ne diyim ki
Cevreni duzgun olusturamazsan uni ortamlari sıkıntılı gercekten. Dedigim gibi onun ayrilacagi varmis. Arkadaslari aklina girmis olabilir ama kendinin de gozu acilmis olabilir kizli erkekli ortamlar yeni heyecanlar flortlesmeler vs daha cazip gelmeye baslamis olabilir vs. onu bilemeyiz. Gururunu ayaklar altina almak olarak bakma olaya. Sen kendi vicdanini temize cikardin. Boyle yapmasan hep bi soru isareti olurdu acaba gurur yapmasam cabalasam tekrar olur muyduk diye kendi kendini yerdin. Ama 3 yillik bi emek var ortada ve elinden geleni yapmissin artik yapilacak bir sey yok. Fazla dusunme kotu de dua etme boyle insanlarin sonu zaten ilahi adalet pek iyi olmuyor. Yoluna bak. Kendine ugrasacak birseyler bul ders oldu de tecrube oldu de. Yasanmasi gerekiyormus yasandi de.
Öyle diyorum zaten ama ne olursa olsun kabullenemiyorum böyle bitmesini onu öyle güzel sevmiştim ki
Zaman halledecek onu da artık
o bitti artik abisi
Dene şansını