Eski sevgilimle barışmak istiyorum çok seviyorum ne yapmam gerekiyor karşısına çıksam olur mu?

Telefondan ulaşamam ya da mesaj işi olmaz ben hala daha çok seviyorum 3 yıllık ilişkimiz vardı ayrıldık kıskançlık olayları yüzünden 15 gün oldu deliler gibi özledim onu karşısına cikmalimiyim

Güncellemeler
+1 yıl
3 ay oldu ayrılalı bir kere buluştuk hiç ayrılmamisiz gibi sarıldık ağladık o öptü ben öptüm eve gidince tekrardan konuşmak istemediğini söyledi o günden beri engeli hiç kaldirmadi bir kaç kere arkadaşına sordum sapık gibi sorup arayıp durmasın demiş o günden beri konuşmuyoruz bazen insan çok Sevse de peşinden gitsede olmuyormuş
Eski sevgilimle barışmak istiyorum çok seviyorum ne yapmam gerekiyor karşısına çıksam olur mu?
Cevapla