Ben 163'üm, sevgilim 190 boyunda. Ona sarılamıyorum, keşke 170 olsam diyorum. Bu boy farkı çok mu fazla?

yakın arkadaşlarım hep özeniyor, aramızda çok fazla boy farkı var bence. ben 163 o 190, yanında kız kardeşiymiş gibi kalıyorum. Bu yaşta nasıl uzatabilirim ya? Sarılmak istiyorum sarılmıyorum o eğilerek sarılınca moralim bozuluyor. 170 olsaydım keşke diyorum en başından. Bu yaştan sonra uzayamam biliyorum ama işte, bu boy farkı çok mu fazla yoksa bana mı çok geliyor?

Ben 163'üm, sevgilim 190 boyunda. Ona sarılamıyorum, keşke 170 olsam diyorum. Bu boy farkı çok mu fazla?
Cevapla