"İnsan olarak seni seviyorum ama sen bana göre çok saf ve temizsin, öyle de kal" diyen erkek ileride pişman olup beni sever mi?

Arkadaşlar lütfen cevap verin çıldıracağım yıllardır sevdiğim çocuk bana böyle söyledi

Yıllar önce flörtleşmiştik onun amacı c*nsellikti daha sonrasında arkadaş kaldık bu konuyu hiç konuşmamıştık yakın zamanda da bana vicdanımı rahatlatmak istiyorum diyerek bu konuyu açtı benim ondan hoşlandıgımı ama kendisinin benden hoşlanmadıgını söyledi

bende arkadas kalmak istemiyorum sana benden çok var görüşmeyelim dediğimde ise sinirlenip birdaha karşıma çıkma o zaman senden çok falan yok dedi benim insanlığımı seviyormuş ona göre çok saf ve temizmişim bizim aramızdaki bağ kopamazmış arada birbirimizi görmeliymişiz böyle söyledi

Lütfen cevaplayın ne yapmalıyım bundan sonra #platonik

Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler
+1 yıl
C*nsellik olarak yaklaştığı için üzüldüğümü söyledim Sen benim hızlı zamanlarıma denk geldin araya kaynadın yazık oldu kaç senedir içinde tutuyorsun konuşmadın benle ben değişmem falanda dedi niye kaç sene sonra bu konuyu açtı
"İnsan olarak seni seviyorum ama sen bana göre çok saf ve temizsin, öyle de kal" diyen erkek ileride pişman olup beni sever mi?
Cevapla