Eşimin hiçbir sorunu yok ama ben yine de sevemiyorum, ne yapmalıyım?

Yemeğimi hazırlıyor akademik hayatımı destekliyor ev işlerine yardım ediyor yatakta da iyi ama ben kendimi ona çok uzak hissediyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Böyle sanki kocam değil de erkek kardeşim öpüyormuş gibi hissediyorum millet eşi öpünce heyecanlanır ama ben hiçbir şey hissedemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ben gündüz çalışıyorum diye "ben çocuğumuzu ele emanet etmem" deyip o gece çalışmaya başladı gündüz o gece ben bakıyorum çocuğa
Eşimin hiçbir sorunu yok ama ben yine de sevemiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla