Eski sevgilimle tekrar konuşmaya başladık, ilk günler beni övüyordu ama alttan alttan dalga geçmeye ve küçümseye başladı gibi. Neden böyle yapıyor?

Öncelikle vakit ayırıp okuyanlara teşekkürlerimi sunuyorum. Eski sevgilimle uzun süreden sonra tekrar konuşmaya başladık. İlk günler beni övüyordu ancak sonradan alttan alttan dalga geçmeye küçümsemeye başladığını hissediyorum Kariyerim ondan daha iyi. Kendimi daha fazla geliştirdim ki bunuda itiraft etmişti bana ilk günler yine. Kısaca kariyerim iyi yakışıklıyım ve yaşıma göre iyi kazanıyorum ve ilk günler bunları itiraf eden kadın daha sonradan neden alttan alttan eziklemeye çabalar?

Eski sevgilimle tekrar konuşmaya başladık, ilk günler beni övüyordu ama alttan alttan dalga geçmeye ve küçümseye başladı gibi. Neden böyle yapıyor?
Cevapla