Kocam, arkadaşlık uygulamalarından başka kadınlara yazıyor. 4 aylık çocuğumuz var, siz olsanız ne yapardınız?

Çeşitli flört uygulamaları üzerinden kocam başka kadınlara yazıyor. Fiziklerini övüyor. Tamamen cinsel bir sohbet içeriyor. Mesajlarda herhangi bir duygu yok. Ama birçok kıza yazıyor işte. Ben telefonunda yakaladım. Bir daha asla yapmicam dediği halde 2 ay sonra tekrar yaptı. Ve bunu o anlık gelişen bir dürtü ile yaptığını söyledi. Çok sevdiğini, beni de arzuladığını söylediği halde (bilhassa erkeklerden cevap bekliyorum) nasıl bir dürtü olabilir bu? Siz yapıyor musunuz? Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Çocuğum çok küçük olduğu için ne yapacağımı bilemiyorum. Ayrılık kararı da kolay bir karar değil.

Kocam, arkadaşlık uygulamalarından başka kadınlara yazıyor. 4 aylık çocuğumuz var, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla