Bu çocuk beni sevmiyor mu yoksa ben kafamda mı kuruyorum?

Ben bir çocuktan hoşlanıyorum Bu çocuğun ailesi benim ailem ile çok yakın var özellikle annelerimiz çok yakın annesi bana sürekli gelinim vs şakalar yapıyor benim annem aynı şekilde davranışlar sergiliyor ben bu çocuktan çok hoşlanıyorum İlk bana sosyal medyadan istek atan oydu hikayelerimi beğeniyor falan takipleşmemizin ardından bu beğeni yapmamaya başladı bir gün annesi bizdeyken ben sarma sarmıştım annesi bizim eve de az sarma verir misin dedi yolladım falan çocuk akşam eline sağlık canım yazdı ondan sonra Ben beğenmene sevindim yazdım aradan bir hafta geçti ne haber yazdım sonra konuştuk biraz kahve içelim mi müsait zamanında dedim sizce yanlış mı yaptım sizce bu çocuk beni sevmiyor mu kendi kafamda mı kuruyorum kafamı yiyecegim
Bu çocuk beni sevmiyor mu yoksa ben kafamda mı kuruyorum?
Cevapla