Kısıtlamak iyi değildir. Ama haber verilmesini bekler. Bnde haber veririm. Doktora gittim. İşten çıktım. Arkadaşımla tartıştım. Vs vs. Ama kalkıpta sen niye oraya gidiyorsun diyemez. Diyememeli
Şu şekil şiddete meyiliyse, sinirlendiğinde kendine hakim olamıyorsa evet çok tehlikeli ama siniri çabuk geçen birisiyse şidete meyili değilse tehlikeli değil ama tartışmalsr çok olur tabi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kısıtlamak iyi değildir. Ama haber verilmesini bekler. Bnde haber veririm. Doktora gittim. İşten çıktım. Arkadaşımla tartıştım. Vs vs. Ama kalkıpta sen niye oraya gidiyorsun diyemez. Diyememeli
İşte diyor bu benim eskikliğmden midir
İlk başta hoşuna gidiyor ama bi süre sonra çok kısıtlamamk insanı sıkıyor
Kesinlikle
İşte ayrılmak da zorlaşıyor belli bir süreden sonra
Yani
Eğer aşırı derecede bi kısıtlanma varsa şimdiden ayrıl çünkü ileri zamanlarda cok tartışırsınız
Yerli yersiz var zaten
Tartışmalarımız çok arttı son zamanlarda şu an toksikleşti resmen
İşte öyle oluyor maalesef
Tehlikeli mi acaba bu tipler
Şu şekil şiddete meyiliyse, sinirlendiğinde kendine hakim olamıyorsa evet çok tehlikeli ama siniri çabuk geçen birisiyse şidete meyili değilse tehlikeli değil ama tartışmalsr çok olur tabi
Evet öfkesine hakim olamayan biri bazen haddinden fazla oluyp
Hım sen bilirsin ama zor geçer
Öyle geçiyor şu an yok zaten
Bakkala giderken bile haber veriyordum ne aptalmşm
Bende
Biseyler gerçek ve samimiyse sıkmaz.
Öyle ama bazen dozu yerli yersiz kaçınca sıkıyor
Yani herşeyin fazlası zarar.
Kesinlikle.
Çok sıkar o iş ya
Ayrılır mıydın
Yanı notere kadar sabredesın sonra bıkkınlık verırı soğutur yanı
Öyle oldu zaten ilgili
Oldugundan değildir bence
Senmı bırakıldın yanı anlamdım
Hayır ben kısıtlanıyorm bırakılmadım bırakmak istedim
İşte dayanamazsın ozman bıkarsın bıgmamak sıkmamak gerek yürümez öyle
İşte ona anlatamıyorum diyor çok sevdiğimden öyle
Çok kıskanç
Fazla sevgı sıkar de bogar de hersey tadında güzel de
Erkekler çok sevdikleri kızı çok mu sakınırlar kısıtlarlar?
Sakınır kıskanır ama dozunu ayarlamazsan tadı kaçar ıste sızdekı gıbı
Dozunu baya aştı ben mi kendimden ödün verdim diye düşünür oldum artık
Senle alakası yok boş ver umursama biraz bence
AYNEN
Evet ya
Evet
Tasmada takalim mi
İşte saçmalık
Fazlasıyla hemde
Aşırı hemde