Sevgilimden ayrıldım ama peşimi bırakmıyor? Nasıl uzak tutarım onu?

Erkek arkadaşımla aşağı yukarı 2 2.5 yıldır birlikteyiz. Bundan 2 ay önce ayrıldım. İlişki içinde belki 1 1.5 sene ailevi çok zor zamanlar geçirdi. Büyük sorunları vardı. Elimden geldiğince destek oldum. Fakat o sorunlar yüzünden benimle yeterince ilgilenmedi. Beni dışarda bıraktı. Evden bile dışarı çıkmıyorduk konuşamıyorduk. Benim de bi süre sonra canıma tak etti. Çünkü bende saygısız agresif aşağılayıcı biri oldum çıktım. Tek başıma yaşadım ilişkiyi gibi hissediyordum. Kendim içinde mutlu değildim ilişki içinde. Ve ayrılma kararı aldım. Ayrıldıktan sonra ailevi problemi çözüldü düzeldi enerjisi falan yerinde maşallah. Hiçbir sorun yok. Fakat iki aydır kararlı olduğumu görmesine rağmen evime iş yerime elini kolunu sallaya sallaya geliyor. Gelme dememe rağmen. Umutta vermedim. Sürekli şans istiyor. Vermek istemiyorum. Bu arada dünya iyisi bir insan, çok seviyor beni, güvenilir, sadık birisi. Ama bunlar yetmiyor ilişkiyi ayakta tutmak için. Hislerim çoktan bitti. Sürekli tekrar olacağımıza dair umutlu. Şikayet edemiyorum. İkimizde kamuda çalışıyoruz. Hayatı kayar net. Ama benimde sabrım tükeniyor. Sürekli kendini anlatmak için şans istemek için geliyor. Ben de önüme bakamıyorum onun yüzünden. Geçen geldi iş yerimde ağladı bir de yanımda çalışan birinin yanında. Tuhaf tuhaf şeyler yapıyor. Anlamlandıramıyorum. Durmadan her yanıma geldiğinde ağlıyor. Ailevi sorunları yüzünden böyle olduğunu anlatıp duruyor. Cidden ben de sıkıldım. Ne yapacağını bilmiyorum.

Sevgilimden ayrıldım ama peşimi bırakmıyor? Nasıl uzak tutarım onu?
Cevapla