Gurur yapıp yazmadığınız ve ilişkinizin bittiği oldu mu?

Gururundan yazmıyor. Aynı şekilde ben de. Böyle böyle kaç gündür konuşmuyoruz. Ayrıldık gibi resmen. Hiç böyle bir şey yaşadınız mı? Önünde sonunda iletişime geçen oldu mu?

Gurur yapıp yazmadığınız ve ilişkinizin bittiği oldu mu?
Cevapla