Arkadaşlar, kafam çok karışık nasıl davranacağımı bilmiyorum lütfen çözüm odaklı bişeyler yazın
Olay şöyle ( not: eşim benden önce 1 yıllık bi evlilik süreci olmuş.) biz düğün planı balayı planı yaparken bana kapadokyaya hiç gittin mi dedi. Ben de gitmedim dedim oraya gidelim ben gittim güzel yer falan dedi, ben de olur dedim öyle yaparız dedim. Öğrendim ki eski eşi ile de balayına oraya gitmiş. Sonra tartıştık baya konu kapandı. şu an düğünüme 1 ay kaldı balayı planı yapmak istiyor. Ama ben soğudum hiçbiyere gitmek istemiyorum onunla. Hevesim kaçtı, sürekli acaba lar içersindeyim bu durumu nasıl atlatabilirim. Yani tek balayı da değil, bazen düğün için heyecanlanmadığını görüyorum sanki olup bitsin gibi bazen de bakıyorum benden heyecanlı davranıyor. Benim hiçbişeye hevesim kalmadı yani şu an artık ben de her şey olup bitsin gitsin derdine girdim. Sorun ben de mi acaba?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer